Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز روز سه شنبه به نقل از منابع خود گزارش داد که شرکت نورد استریم ۲، اپراتور پروژه خط لوله گاز روسیه به اروپا، در حال بررسی اعلام ورشکستگی به دلیل محدودیت‌های اعمال شده علیه این شرکت روسی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از تاس، خبرگزاری رویترز روز سه شنبه به نقل از منابع خود گزارش داد که شرکت نورد استریم 2، اپراتور پروژه خط لوله گاز روسیه به اروپا، در حال بررسی اعلام ورشکستگی به دلیل محدودیت‌های اعمال شده علیه این شرکت روسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، شرکت نورد استریم 2 در حال همکاری با یک مشاور مالی به منظور تسویه برخی از بدهی های خود می باشد و احتمالاً به طور رسمی ورشکستگی خود را در دادگاه سوئیس طی هفته جاری میلادی آغاز کند.

شرکت گازپروم، تنها سهامدار این شرکت مستقر در سوئیس، هنوز به درخواست خبرگزاری تاس برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، پیشتر اعلام کرده بود که کشورش روند صدور گواهینامه پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 را پس از به رسمیت شناختن جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک توسط روسیه متوقف کرده است.

روز بعد، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به دولت خود دستور داد تا تحریم‌هایی را علیه نورد استریم 2 و نمایندگان رهبری آن در واکنش به اقدامات روسیه در اوکراین اعمال کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا اخبار روسیه اروپا اخبار روسیه شرکت نورد استریم نورد استریم 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید محصولات اسرائیلی را تحریم کنیم؟/حامی قاتلان نباشیم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامیان بین المللی فلسطین در هفته های اخیر با تداوم حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه، ضمن برگزاری تظاهرات، تجمعات و شرکت در پویش های مختلف به حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته اند.

در همین راستا، فعالان بین المللی حامی فلسطین با تهیه کلیپی کوتاه بر ضرورت تحریم کالاها و محصولات اسرائیلی( نظیر نوشابه های پپسی، کوکاکولا و میراندا، مک دونالد، استارباکس، کی اف سی، چیپس های لیز و پزینگلز، نوتلا و شرکت فیلم سازی دیزنی) تاکید ورزیدند.

براین اساس، سود ناشی از خرید این محصولات در نهایت در جیب صهیونیست ها رفته و آنها این درآمدها را صرف خرید تسلیحات نظامی برای کشتار و قتل عام مردم فلسطین می کنند.

کد خبر 6100639 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • چرا باید محصولات اسرائیلی را تحریم کنیم؟/حامی قاتلان نباشیم+ فیلم
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • توقیف ۱۳ میلیون دلار دارایی دو بانک غربی در روسیه
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟