Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها- رئیس سازمان بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ۳۵۰ واحد مسکن برای خانواده های بالای دو معلول و مددجویان امداد در خراسان جنوبی می‌سازیم گفت: در مجموع هزار و ۵۰۰ مسکن در خراسان جنوبی برای محرومان با مشارکت بنیاد مستضعفان احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید پرویز فتاح امشب در نشست رئیس بنیاد مستضعفان کشور با استاندار و‌ فرمانداران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم اصلی‌ترین سرمایه نظام هستند اظهار داشت: اخلاق خدادی پول نمی‌خواهد و مردم اخلاق و رفتار مسئولان را می‌خواهد و باید اخلاق باید پیوست مسئولان نظام اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم دشمن مردم محروم را از حکومت جدا کند و باید امید را در دل مردم زنده کنیم گفت: باید به نظام اسلامی وفادار باشیم و در میدان باشیم و هزینه در میدان بودن این است که ایثار و از خودگذشتگی کنیم.

فتاح با تاکید بر اینکه با راحت‌طلبی نمی‌شود گره‌گشایی از کار مردم کرد اگر کم بخوابیم ضرر نخواهیم کرد گفت: نگاه بنیاد مستضعفان در استان اقتصادی نیست، زمین‌هایی در استان است که با تغییر کاربری می‌تواند استان سرمایه‌گذاری کند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: سهم خراسان جنوبی از 20 هزار واحد مسکن محرومان هزار واحد است که هر واحد 200 میلیون وام بلندمدت و 50 میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان اختصاص داده و سیمان و میلگرد هم رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

فتاح با بیان اینکه 350 واحد مسکن برای خانواده های بالای دو معلول و مددجویان امداد در خراسان جنوبی می‌سازیم گفت: در مجموع هزار و 500 مسکن در خراسان جنوبی برای محرومان با مشارکت بنیاد مستضعفان احداث می‌شود.

وی از اختصاص سهمیه قیر و آسفالت به استان خبر داد و افزود: همچنین 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال و‌ معیشت به استان خراسان جنوبی اختصاص می‌دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان روند توسعه‌ای در استان خراسان جنوبی خبر داد و تاکید کرد: باید استاندار و فرمانداران همه پیگیری کنند تا از این ارتباط با دولت استفاده شود تا امتیازاتی ویژه‌ای برای اشتغال و محرومیت‌زدایی و پیشرفت این استان گرفته شود چرا که  املاک این نهاد برای امور عام‌المنفعه و مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: 208 هکتار در اسدیه و 200 هکتار زمین در بیرجند به صورت رایگان در اختیار اجرای طرح نهضت مسکن استان قرار گرفت و بنیاد مستضعفان در نیروگاه برق شهرستان قاین سرمایه‌گذاری خواهد کرد و در این جهت استان باید رایزنی کند تا ما سهم وزارت نیرو را بخریم.

فتاح افزود: از امروز 17 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

عیدی فتاح و نیکزاد به مردم استان خراسان جنوبی / مسکن محرومان افزایش یافت + فیلماستاندار فارس: تسهیلات جدید برای کارگران به ویژه در زمینه مسکن نیاز استتسهیلات 200 میلیون تومانی برای 20 هزار واحد مسکن محرومان/ 900 هکتار زمین رایگان برای نهضت ملی مسکن

درآمد 106 میلیاردی بنیاد مستضعفان در سه سال گذشته در خراسان جنوبی 

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان هم در این جلسه با بیان اینکه مهمترین رویکرد بنیاد مستضعفان به زمینه در حوزه املاک کسب رضایت مردم است گفت: شائبه‌ای در استان وجود دارد که منابع حاصل از فروش املاک در خراسان جنوبی مصرف نمی‌شود.

پیرعلی افزود: در سه سال گذشته 106 میلیارد تومان کسب درآمد داشته ایم که حدود 30 هکتار زمین به ارزشی تقریبی 100 میلیارد تومان تقدیم مردم کردیم و 300 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مقابله با کرونا در استان هزینه شده است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در راستای توسعه و‌ اشتغال با رویکرد توانمندسازی در خراسان جنوبی در دستور کار است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی میلیارد تومان واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه طرح ایران گشت بین بنیاد نخبگان و اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدمهدی ایزدخواه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: به منظور ایجاد شناخت، امید و انگیزه در دانش‌آموزان برای تلاش و فعالیت در مراکز پژوهشی، تولیدی و مدیریتی کشور در آینده، بازدیدهای دانش‌آموزی مستعد با همکاری اداره‌‌های کل آموزش و پرورش استان‌ برگزار خواهد شد که در این راستا امروز تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد نخبگان و اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امضاء شد. 

حمایت از دانش آموزان در قالب طرح شهاب 

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان از دانش آموزان مستعد در قالب طرح شهاب حمایت می‌کند، بیان کرد: طرح شهاب، مهمترین طرح ملی برای شناسایی هوش و استعداد برتر و هدایت دانش‌آموزان است.

ایزدخواه با اشاره به اینکه طرح ایران گشت نیز در آموزش دانش آموزان خیلی مهم و اساسی خواهد بود یادآور شد: آگاه شدن دانش‌آموزان از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های پیشرفت کشور،  تقویت حس خودباوری ملی و ارتقای سطح باورهای دانش آموزان از اهداف این طرح است.

وی با تأکید بر آشنایی دانش آموزان با ظرفیت‌های شغلی ادامه داد: شناخت دانش‌آموزان از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی استان به ویژه مفاخر استان و الگوبرداری از نخبگان علمی استان از اهداف دیگر طرح ایران گشت است.

امیدآفرینی و هدایت تحصیلی با طرح ایران گشت 

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی عنوان کرد: طرح ایران گشت موجب امیدافرینی و هدایت تحصیلی و هویت شغلی و هویت بخشی در دانش آموزان می‌شود، ضمن اینکه به جای الگوبرداری از الگوهای کاذب از نخبگان و فرهیختگان الگوبرداری می‌کنند.  

ایزدخواه عنوان کرد: ‌رشد و بالندگی دانش‌آموزان مستعد در مناطق مختلف و به بهره‌برداری رساندن قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنها با تأکید بر مناطق محروم از اهداف این طرح است.  

وی با اشاره به کمک و همراهی مدارس استان برای کشف و هدایت استعدادهای متنوع دانش آموزان، یادآور شد: ارتقای سطح کیفی و فعالیت‌های مدارس در 3محور اصلی ارتقای کیفیت تحصیلی، پرورش مهارت‌های اثرگذار نخبگانی و هدایت استعدادها مدنظر بنیاد نخبگان استان است. 

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از تمهیدات این طرح حمایت از فعالیت دانش آموزان در قالب اردوها و بازدیدهای علمی است. 

ایزدخواه با بیان اینکه این طرح در 16 مدرسه استان آغاز می‌شود ادامه داد: هر مدرسه دوبار در طول طرح بازدید خواهند داشت و 320 میلیون تومان برای این طرح اختصاص داده شده است.  

خراسان جنوبی ظرفیت‌های عالی اما ناشناخته دارد 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: استان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی است که متأسفانه ناشناخته مانده است. 

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد با بیان اینکه هنوز بیرجند، بروجن، بجنورد با هم اشتباه گرفته می‌شوند، یادآور شد: اگر کار منسجمی برای معرفی استان و شناخت دانش آموزان از جاذبه‌ها و نخبگان استان شود قطعا برای پرورش و آموزش آینده سازن کشور قدم‌های بزرگی برداشته‌ایم.  

وی با اشاره به برگزاری اردوهای دانش آموزی به کویرتایر، پدافند غیرعامل و سایر نقاط استان، خاطرنشان کرد: طرح ایران گشت یک کار خاص و ویژه است که ایجاد انگیزه می‌کند و ما از آن حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است