Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیاالحق هاشمزهی  گفت: به منظور ایجاد رقابت و افزایش رضایتمندی شهروندان  امسال، چهار طرح جدید تولیدی شن و ماسه با اشتغال مستقیم ۴۸ نفر و ۳۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات اشتغال روستاییان و عشایر به بهره‌برداری رسیده است.

او گفت:قبل از سال ۱۴۰۰ فقط سه طرح تولیدی شن و ماسه با اشتغال مستقیم ۳۶ نفر در شهرستان نیکشهر اجرا شده است، و  هم اینک پنج طرح تولیدی شن و ماسه در دست اجرا است که پس از تکمیل شاهد رونق گرفتن طرح‌های عمرانی، ساخت و سازها، افزایش کیفیت خدمات و کاهش قیمت‌ها در این حوزه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نیکشهر گفت: تعداد تولیدی‌های مرغ فعلی شهرستان نیکشهر سه واحد (بخش مرکزی ۲ واحد جمعا ۴۵ هزار قطعه، در بخش بِنت یک واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای) با تولید سالانه ۴۶۸ تن در سال است.

او  گفت: در سال‌جاری با توجه به نیاز شهرستان و جبران کسری سرانه گوشت مرغ تاکنون برای ۳۶ طرح پرورش مرغ گوشتی، اهلیت سنجی متقاضیان و صدور موافقت اصولی، تخصیص زمین و آب انجام شده است.

هاشمزهی می گوید: پیش‌بینی می‌شود با بهره برداری این طرح‌ها سالانه بیش از پنج هزار تن گوشت مرغ به تولید فعلی شهرستان اضافه و برای ۲۱۶ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

او  از پیگیری دبیر کارگروه اشتغال شهرستان نیکشهر و اعضای کمیته اشتغال قدردانی کرد و  گفت: نقش اعضای کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خصوصا بانک‌های عامل در راستای تسهیل مسیر پرداخت اعتبارات و رفع محدودیت‌ها حائز اهمیت بوده و باید زمینه مناسب برای تسهیل روند اشتغالزایی ایجاد شود.

به گفته فرماندار نیکشهر   همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی سبب بهبود عملکرد، ایجاد اشتغال و درآمد و در نهایت منجر به توسعه و توانمندسازی می‌شود و توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در راستای شناسایی فرصت‌های شغلی بر مبنای ظرفیت‌های محیطی و فرهنگی شهرستان مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری نیکشهر اشتغال جوانان شهرستان نیکشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد