Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی از بهورزان، مراقبین سلامت و مربیان مراکز آموزش بهورزی نمونه کشوری به‌صورت وبینار همزمان با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی در محل سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور سرپرست دانشگاه، معاون امور بهداشتی، رییس مرکز بهداشت سنندج، تعدادی از بهورزان نمونه استان و دیگر اعضاء، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور و سخنرانی مقام عالی وزارت، معاون بهداشت، رئیس مرکز مدیریت شبکه و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد، ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای بهورزان، مراکز آموزش بهورزی و برنامه‌های پیش‌رو، توسعه مراقبت‌های اولیه سلامت و نقش بهورزان، مراقبین سلامت و مربیان در تحقق آنها، اعلام سیاست‌های وزارت بهداشت در زمینه توسعه خدمت رسانی به مناطق روستایی، شهری و نقش این قشر در تحقق این سیاست‌ها، در پیشگیری و کنترل کویید ۱۹ و آموزش‌های هدفمند آنان در سطح روستاها، از زحمات این تلاشگران در سراسر کشور قدردانی و از آنان به عنوان جامعه‌نگرترین دانش‌آموخته نظام سلامت یاد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این مراسم گفت:: سلامت و امنیت دو مولفه بسیار مهم و اساس تشکیل هر حکومت و جامعه‌ای محسوب می‌شوند.

دکتر عبدالملکی می گوید: تندرستی و سلامت پارامتر‌های مختلفی دارد و  در نظام شبکه بهداشتی برای ایجاد عدالت و دسترسی سطح‌بندی شده، سطح اول خدمات یکی از مهمترین سطوحی است که مسئولیت و رسالت آن بر عهده بهورزان و مراقبین سلامت است.

او گفت: نقش بی بدیل بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهداشت در قالب نظام شبکه، خطاب به این قشر خستگی ناپذیر انکارناپذیر است و باید به شغل بسیار مقدس و تاثیر گذار خود ببالید و افتخار کنید چراکه شما در تامین سلامتی مردم نقش اساسی ایفا می‌کنید.

دکتر عبدالملکی گفت: نقش مهم و بنیادی بهورزان ساعی در تغییر رفتار‌های مرتبط با سلامت، غربالگری و شناسایی زودهنگام بیماران در سطح شهر و روستا را مرهون زحمات قابل تحسین است و تلاش‌های صادقانه و فعالیت‌های ارزنده آنها ارج می‌نهیم.

در پایان مراسم ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه همه بهورزان، مراقبین سلامت و مربیان مراکز آموزش بهورزی در استان کردستان، ۱۲ نفر آنان به عنوان منتخب کشوری معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهورزان تجلیل علوم پزشکی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه کردستان معرفی شدند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان از اعلام اسامی معلمان نمونه استان در بخش کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، منوچهر مخدومی اظهار کرد: با اعلام دبیرخانه برنامه شناسایی معلمان نمونه، «آرمان حسنی»، فرهنگی کردستانی به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: آرمان حسنی جزو پرسنل آموزش و پرورش منطقه زیویه است که پیش از این به همراه سه نفر دیگر از معلمان استان برای مرحله کشوری برنامه شناسایی معلمان نمونه سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ معرفی شده بودند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان ادامه داد: «مرتضی باقری» از آموزش و پرورش قروه، «سلام منوچهری» از مریوان و همچنین «نسرین حسین‌پناهی» از ناحیه یک سنندج نیز سه فرهنگی دیگری هستند که به‌عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده‌اند.

مخدومی با اشاره به معرفی پنج نفر از همکاران این گروه به مرحله کشوری از انتخاب «بهاره مقصودی» به‌عنوان مدیر نمونه استانی، «بتول احمدی‌تبار» معاون آموزشی نمونه، «مهناز نقالی» مربی پرورشی نمونه، «لیلی قنبری» مشاور نمونه و همچنین «فاطمه گشگی» به‌عنوان مراقب سلامت نمونه و منتخبان برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه کیفیت‌بخشی خبر داد.

وی به ابتکار استان در زمینه انتخاب معلم‌یار برتر نیز پرداخت و گفت: «اسعد رحیمی» از آموزش و پرورش با کسب امتیازات لازم در میان خدمتگزاران استان، به‌عنوان معلم‌یار نمونه استان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه معلمان به صورت سامانه‌ای و در گروه کیفیت‌بخشی به صورت ارائه فیزیکی مستندات اجرا شد؛ در آیین متمرکز استانی که روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، از معلمان نمونه تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 749164

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند