Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:39:21 GMT

نکات ضروری برای خرید پلی استیشن 5

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۰۸۸۰

نکات ضروری برای خرید پلی استیشن 5

انتخاب یک پلی استیشن جذاب، یکی از خریدهای هیجان انگیز برای گیمرهاست. اگر شما یک گیمر حرفه ای باشید که بازی های پلی استیشن، خواب و خوراک را از شما گرفته پس قطعا از ورودجدیدترین کنسول سونی ps5  باخبر شدید. پلی استیشن 5 نسل جدید از بازی های کنسول سونی است.  و نسبت به نسل قبل خود ps4 جهش بزرگی کرده است، بنابراین توانست محبوبیت بیشتری نسبت به ps4 پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و به یک دستگاه قدرتمند با طراحی زیبا تبدیل شود. 2 مدل پلی استیشن 5 به بازار عرضه شده است. play station5 و playstation 5 digital edition مشخصات هر دو یکسان است اما مدل digital edition فقط بازی های دانلودی را اجرا می کند.

طراحی پلی استیشن5

پلی استیشن 5 با دو رنگ متضاد سفید و مشکی ارایه شده است که ظاهری شبیه یک برج بلند دارد . به طور کلی رنگامیزی و طراحی، جذابیت خاصی به آن بخشیده است. همچنین پلی استیشن 5 حجم زیادی دارد و فضای زیادی را اشغال می کند. دستگاه با کنترلر Dual sense همراه است. طراحی در هر دو مدل کنسول مشابه است. فقط نسخه دیجیتال درایو نوری ندارد. این تضاد رنگی جذاب را در کنترل Dual sence نیز به چشم می خورد.

موتور قدرتمند دستگاه

پلی استیشن 5 با یک پردازنده 8 هسته ای قدرتمند   AMD ZeN 2 و پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 PS5کار می کند. پلی استیشن 5 دارای یک SSD اختصاصی 825 گیگابایتی است  و خبر خوب اینکه قابلیت ارتقای فضای ذخیره سازی را دارد. به این معنی که نه تنها می توانید از فضای بیشتری استفاده کنید بلکه سرعت انتقال افزایش پیدا کرده است. در نتیجه بازی ها با سرعت بیشتری بارگذاری می شود. نکته بعدی اینکه در این نسخه رم نسبت به ps4 دو برابر شده است و شما به جای رم 8 گیگابایتی می توانید 16 گیکابایت فضا داشته باشید.

کنترلر دوال سنس

یک کنترلر بی سیم است که ویژگی های  فوق العاده ای را برای ساخت تجربه یک بازی هیجان انگیز می سازد.  اولین نکته درباره طراحی ظاهری آن است که نسبت به نسل قبلی بزرگ و حجیم تر شده است. این کنترلر بازخورد لمسی همه جانبه دارد و به یک میکروفون داخلی مجهز است که همگی در کنار هم ترکیب شده اند. وقتی کنترلر را در دست می گیرد به راحتی لرزش های در صحنه های بازی را لمس و احساس می کنید. تصور کنید در یک پیست اتومبیل رانی با سرعت بالا حرکت می کنید و ناگهان ترمز بکشید به این ترتیب در سریع ترین زمان ممکن آن درک می کنید. این ویژگی باعث می شود که گیمر به راحتی بدون نگاه به صفحه نمایشگر، شرایط را مدیریت کند.

شارژ کنترلر دوال سنس

کنترلر دوال سنس به یک پایه شارژ مجهز است که برای افزایش سرعت شارژ باتری های داخلی در آن تعبیه شده است. باتری شارژ می شود. خوشبختانه پایه های شارژ بعد از اتمام، جریان برق را در آن قطع می کند.

بازی های پلی استیشن 5

Ps5 با بیشتر بازی های پلی استیشن 4 سازگار است اما این بازی ها با گرافیک و سرعت بالاتر ارایه می شود. در ادامه به لیست بازی های ps5 می پردازیم

Deathloop Spider man Miles Morales Returnal Astro 's Playroom FiFa 22 Hitman 3 Resident Evil:Village Finak Fantasy XVI Demon's Souls Stray Call of Duty Black OPS Cold war اکسسوری های پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 دارای  لوازم جانبی های فوق العاده برای کسب تجربه بهتر بازی است. برای داشتن یک بازی هیجان انگیز به یک هدست عالی نیاز دارید . Pulse 3D یک انتخاب فوق العاده برای بازی است که صدای سه بعدی آن هیجان بازی را افزایش می دهد. فناوری Tempest 3D Audio Tech عمر باتری را تا 12 ساعت پشتیبانی می کند. نکته بعدی درباره ایستگاه شارژ پلی استیشن 5 است . به این وسیله می توانید همزمان دو کنترلر را شارژ کنید. خوشبختانه مدت زمان شارژ دوال سنس کوتاه است، و سونی از باتری های داخلی برای طول عمر باتری استفاده کرده است.

روش های خرید پلی استیشن 5

همیشه خرید کردن یک پروسه مهم است زیرا باید تمام ویژگی ها و شرایط فروشگاه های مختلف را بررسی کنید تا بتوانید یک خرید عاقلانه داشته باشید. توصیه می کنم پیشنهاد خرید از لیپک و دیجی کالا را بررسی کنید تا بتوانید شرایط خرید فروشگاه های معتبر را کامل بررسی کنید .

آیا پلی استیشن 5 ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال یک نسخه بهبود یافته بازی های پلی استیشن هستید، پلی استیشن 5 را حتما خریداری کنید، این دستگاه با ویژگی های منحصر به فردی مثل گرافیک بهتر و جذابتر و سرعت بارگذاری بیشتر تجربه خاصی را به شما هدیه می دهد. اگر تصمیم به خرید این دستگاه  فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنم به وب سایت اصلی playstation5 وارد شوید و با جزییات بیشتری آن را بررسی کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خرید پلی استیشن کنترلر بازی بازی های پلی استیشن پلی استیشن 5 فوق العاده بررسی کنید دوال سنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد

بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزد‌ها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال ۲۰۲۰ برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در ۲۵ بازی ۱۹۵۶ دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او ۲۹ بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد