Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید علی احمدزاده در بازدید از بعضی پروژه‌های این شهرستان اظهار کرد: در گچساران پروژه های متعددی وجود دارد که تکمیل آنها گامی مهم برای پیشرفت شهرستان است.

وی بیان کرد: یک از طرح های مهم راه سازی در گچساران قطعه اول بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه، امام زاده جعفر، باباکلان به چرام با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه اعتبار اولیه این طرح ملی بیش از ۲۹۰میلیارد ریال است، تصریح کرد: طول این جاده ۱۰ کیلومتراست و برای تکمیل آن به ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

احمد زاده عنوان کرد: تاکنون در قطعه اول این طرح ملی یک میلیون و ۴۰۰هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۲۹ هزار متر مکعب خاکریزی، بیش از سه کیلومتر آسفالت به عرض بیش از ۱۱ متر، ۲۱ دستگاه ابنیه، ۲کیلومتر قیر پاشی به عرض بیش از ۱۱ متر انجام شده است.

وی گفت: در این طرح پل بزرگ کمبل به طول ۶۰متر در قالب سه دهنه ۲۰ متری احدات خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: برای تکمیل این طرح ۱۹۰متر مکعب خاکریزی، ۱۲۰متر خاکبرداری، ۶ و نیم کیلومتر آسفالت باید انجام شود.

احمدزاده بیان کرد:  قطعه دوم بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه ،امام زاده جعفر، بابا کلان _ چرام در سال ۱۳۹۵آغاز شده است.

وی بیان کرد: اعتبار اولیه این طرح بیش از  ۳۲۸ میلیارد ریال بوده و برای تکمیل آن به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه طول مسیر ۶/۳ کیلومتر، عرض متوسط مسیر افزون بر ۱۲/۷ متر است، افزود:  بیش از ۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و ۲۰۰ هزار متر مکعب خاکریزی،با ۱۸ دستگاه ابنیه مسیر است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: تاکنون برای این طرح بیش از ۲ کیلومتر آسفالت به عرض ۱۲ متر  و بیش از ۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و ۲۰۰ هزار متر مکعب خاکریزی انجام شده است.

احمدزاده اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ باباکلان برای تامین آب بیش از ۵۸۰ هکتار از زمین های کشاورزی منطقه بابا کلان از توابع گچساران در دست اجراست.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح سال ۱۳۹۶ آغاز و تاکنون برای اجرای پروژه پمپاژ منطقه باباکلان 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه برای تکمیل این طرح۳۵۰ میلیارد ریال نیاز است، تصریح کرد: از این‌میزان اعتبار مورد نیاز 100 میلیارد ریال برای اجرای خط انتقال برق است.

احمدزاده عنوان کرد: امسال ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت، استانی و توازن برای تکمیل این طرح اختصاص یافته است.

وی گفت: محور کمربندی دوگنبدان به طول هفت کیلومتر در دست اجراست و تاکنون بیش از ۶ کیلومتر از این طرح انجام شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: عملیات اجرای ۸۰۰ کیلومتر دیگر از این طرح بزودی اجرا خواهد شد و دستگاه متولی باید این طرح را در کمترین زمان ممکن تکمیل کند.

احمد زاده تصریح کرد:۲۲۰ میلیارد ریال برای امسال برای این طرح ملی در نظر گرفته شده است.

۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل سد چمشیر اعتبار نیاز است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل سد چم‌شیر که هم اکنون بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 احمدزاده در بازدید از ابر پروژه سد چم‌شیر گچساران گفت: این سد با ارتفاع ۱۵۱ متر و ذخیره ۲.۳ میلیارد متر مکعب آب در دست ساخت است.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی عملیات آبگیری سد چم شیر در اوایل سال ۱۴۰۱ و نیروگاه های برق آبی این طرح نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ بهره برداری خواهد شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: سد چم‌شیر با سه هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبارتا آذر پایان سال آینده آبگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بازده سه ساله هزینه‌هایی که صرف ساخت این سد شده با تولید برق جبران خواهد شد گفت: عمده بهره‌مندی از سد چم‌شیر در حوزه کشاورزی خوزستان و دشت امامزاده جعفر و حاشیه گچساران است.

احمدزاده در بازدید از پروژه نیمه کاره مجتمع فرهنگی هنری پردیس گچساران اضافه کرد: اتمام این پروژه عظیم طولانی شده  و روند کند پیشرفت فیزیکی آن رضایت بخش نیست.

وی افزود: برای اتمام این مجتمع فرهنگی به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با این روند فعلی که تخصیص اعتبار سالی ۱۰ میلیارد ریال است ۴۰سال طول میکشد تا این پروژه تکمیل شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این که خود این موضوع یک فاجعه بزرگ می باشد، ادامه داد:این یک پروژه بزرگی است که در شهرستان تعریف شده ولی متاسفانه اعتبار آن به صورت کم و زمان بر تخصیص داده می شود و در پیشرفت این مجتمع تاثیری ندارد.

احمدزاده با اشاره به اینکه اعتبارات استان و شهرستان جوابگوی اتمام این پروژه نیست، گفت: از اعتبارات نفت ۱۸۰میلیارد ریال به استان تخصیص یافته که امسال ۳۰میلیارد از این اعتبار بین پروژه های استان و شهرستان ها توزیع شده است.

وی اظهار کرد: سهم گچساران از این مقدار ۱۵میلیارد بوده که با در نظر گرفتن پروژه های شرکت نفت دیگر جوابگوی این پروژه های نیمه کاره نخواهد بود.

احمدزاده در بازدید از بقعه متبرک بی بی حکیمه س در گچساران گفت: این امام زاده جلیل القدر هرساله پذیرای مسافران و زائران بسیاری از اقصی نقاط کشور است.

وی گفت: باید برای این مسافران امکانات اسکان و دیگر مقدمات در این بقعه متبرکه آماده شود‌

به‌گزارش خبرگزاری فارس  از گچساران استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه تعدادی از مدیران کل استان، فرماندار گچساران و تعدادی از مسئولان شهرستان از برخی پروژه های این شهرستان بازدید و آنها را بررسی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گچساران خبرگزاری فارس فارس نیوز استاندار کهگیلویه وبویراحمد میلیارد ریال اعتبار نیاز استاندار کهگیلویه هزار متر مکعب برای تکمیل سد چم شیر خواهد شد تکمیل آن بیش از ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»