Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه صبح امروز در برنامه زنده تلویزیونی سلام تهران شبکه ۵ سیما، کرمانشاه را با عنوان‌های همچون بهشت فرصت‌ها، مهد تمدن، قدمگاه شهدا، دروازه عتبات عالیات، رشادت، مقامت و ایستادگی، مردمانی انقلابی و ولایتمدار و خونگرم با خصلت پهلوانی، تبار پاکی و صداقت با تنوع قومی و مذهبی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع‌بندی معرفی کرمانشاه، گفت: مقام معظم رهبری در توصیف کرمانشاه در یک جمله فرمودند، «کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است».

استاندار کرمانشاه تقدیم بیش از 1۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس را یکی از سند‌های افتخارآمیز این استان دانست و گفت: زمانی کرمانشاه، مرکز غرب کشور بود ولی در دوران دفاع مقدس اولین استانی بود که جنگ در آن شروع شد و بیش از هزار بار مورد تهاجم حملات موشکی و بمباران هوایی قرار گرفت، و اولین تجاوز مرزی با به تصرف در آمدن قصرشیرین در این استان اتفاق افتاد و در نهایت جنگ هم در این استان به خاتمه رسید.

وی به مقاومت مردم سرپل‌ذهاب اشاره کرد و گفت: شهر سرپل‌ذهاب تا کنون سه بار تخریب شده است یک‌بار در دوران دفاع مقدس، باری دیگر توسط منافقان در زمان عملیات مرصاد و آخرین بار در زلزله، که تقریبا به واسطه همین مسائل فرصت‌هایی از استان گرفته شده است.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ و جمع‌بندی صورت گرفته، بیکاری مشکل عدیده استان است که این مشکل به قبل از انقلاب هم برمی‌گردد که با تدوام آن امروز به یکی از دغدغه‌های مردم و مسؤولان تبدیل شده است.

وی سادآور شد: برای رسیدن به کرمانشاهی که می‌تواند قطب اقتصادی غرب کشور باشد باید از فرصت‌های استان بهترین بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: کرمانشاه به واسطه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق در قسمت کردی و عربی، ۶ مرز و یک بازارچه مرزی، ظرفیت‌های زیبا در گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، صنعت، شرایط جغرافیای، فضای تاریخی، تنوع غذایی و... با یک فرصت بسیار خوب اقتصادی؛ شرایط را برای سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی فراهم کرده است.

استاندار کرمانشاه در پایان با دعوت از سرمایه‌گذاران، گفت: درب‌های استان کرمانشاه برروی سرمایه‌گذارانی خارجی و داخلی باز است و هر مانعی که بر سر راه سرمایه‌گذار باشد قطعا برداشته می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس استاندار کرمانشاه بهمن امیری مقدم بهشت فرصت ها سرمایه گذاران ۶ مرز یک بازارچه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمدیان بعد از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو تهران (فرصت‌های سرمایه گذاری کشور) در گفت و گو با بخش خبر شبکه باران اظهار کرد: در این نمایشگاه که مدیران اقتصادی گیلان در آن حضور خواهند داشت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، زنجیره ارزش نوغان در پوشاک و زنجیره ارزش گردشگری در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی از همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دعوت کرد تا از غرفه گیلان بازدید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان افزود: بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان گیلان برای جذب سرمایه گذار واقعی تهیه شده است و همچنین در نمایشگاه اکسپو تهران نیز با پیگیری‌های خوب استاندار، حدود ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری را با ۹۰ همت اعتبار آماده و مهیا کرده‌ایم که امیدواریم با عملیاتی شدن آن‌ها شاهد جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری در گیلان باشیم.

محمدیان با بیان اینکه گیلان از حیث نرخ بیکاری از میانگین کشوری پایین‌تر است، عنوان کرد: انتظار داریم با مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده نرخ بیکاری در استان گیلان در طول سال ۱۴۰۳ یک واحد دیگر کاهش پیدا کند.

کد خبر 6089988

دیگر خبرها

  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو