Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:09:51 GMT

بازی رفت دربی میلان در حذفی برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۱۴۵۶

بازی رفت دربی میلان در حذفی برنده نداشت

جدال تیم‌های اینتر و میلان در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در آغاز مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال میلان و اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی نسبتاً برابر که میلان به‌عنوان میزبان شناخته می‌شد، روسونری با وجود تملک توپ کمتر، موقعیت‌های گلزنی و شوت‌های بیشتری به سمت دروازه حریف داشت.

دو تیم باید تا ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۱ صبر کنند تا بازی برگشت را انجام دهند.

در دیگر بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، فیورنتینا میزبان یوونتوس خواهد بود که این اولین تقابل دوشان ولاهوویچ مهاجم جدید یوونتوسی‌ها با تیمی است که ژانویه سال جاری آن را ترک کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت جام حذفی ایتالیا دربی میلان اینتر میلان آث میلان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا