Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ۱۴ فروردین در صورت خروج از وضعیت قرمز کلاس‌های دانشگاه آزاد حضوری خواهد شد اما اگر رنگبندی همچنان قرمز بود کلاس‌ها مجازی برگزار می‌شود.

محمدمهدی طهرانچی روز ۱۱ اسفند در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی البرز با بیان اینکه جاهلیت فقط نادانی نیست و رفتار جاهلانه می‌تواند، در طول تاریخ تکرار شود گفت: امروزه با جاهلیت مدرن مواجه هستیم؛ جایی که علم باشد و عقلانیت نباشد جاهلیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت  را داریم که باید به آن توجه شود. مسیر تعلیم مسیر حاشیه‌ای نیست بلکه مسیری متنی است.

طهرانچی افزود: استادان ما باید در تعامل با بازار و مردم باشند و مسئله این است که باید به طور ویژه در خدمت مردم باشیم. مسائل زیست بوم انسان محور، پیچیده، چند وجهی است.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص پتانسیل‌های استان البرز هم گفت: البرز قطب صنعت دارویی است، همچنین ۵۰۰ عضو هیات علمی و ۳۹ هزار دانشجو دارد که بازوی قوی جامعه هستند.

طهرانچی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد در سال آینده گفت: از ۱۴ فروردین در صورت خروج از وضعیت قرمز کلاس‌های دانشگاه آزاد حضوری خواهد شد اما اگر رنگبندی همچنان قرمز بود کلاس‌ها مجازی برگزار می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: بنابراین اگر استان البرز از حالت قرمز کرونایی درآمد کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنید و به صورت جد پیگیری شود که از ۱۴ فروردین دانشجویان در کلاس درس به صورت حضوری حاضر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی کلاس های دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت

 زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.
 
ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی