Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:24:49 GMT

گازوئیل‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۱۵۶۱

گازوئیل‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

حسن پور گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی مستقر در پلیس راه بیرجند در حین کنترل خودرو‌های عبوری از درون باک غیر مجاز یک دستگاه اتوبوس هزار و ۵۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و گزارش آن را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه طبق مقررات حاکم، خرید و فروش، حمل و نگهداری کالای یارانه‌ای تخلف می‌باشد، لذا شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت مبلغ ۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از ابلاغ رای و پیگیری‌های اجرای احکام، دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و تمام جریمه وصول شد.

بر اساس مقررات قانونی هر شخص که مرتکب تخلف حمل یا نگهداری کالا‌های قاچاق یارانه‌ای شود علاوه بر ضبط کالا معادل دو تا چهار برابر ارزش کالا جریمه نقدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق پلیس پلیس اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد