Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کنسرت امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان به تهیه‌کنندگی محسن رجب پور شب گذشته سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۱۹ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

در این کنسرت که با ظرفیت ۳۰ درصدی میزبان علاقمندان موسیقی بود، مخاطبان به شکل دو در میان روی صندلی‌ها مستقر شده بودند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نکات قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه امیر عظیمی با لباس یک دست مشکی روی صحنه آمدند و این خواننده جوان در ابتدای این کنسرت بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که شما را در اینجا می‌بینم، خیلی وقت بود که منتظر این صحنه بودم، من برای اینکه به این لحظه و به این صحنه برسم بیشتر از ده سال زحمت کشیدم، این اولین اجرای من است بنابراین اگر تپق زدم امیدوارم من را ببخشید و فقط خاطره خوب از امشب در یادتان بماند.

وی در ادامه اظهار کرد که قطعات «خبر داری» و «مجنون» از ترک‌های مورد علاقه اوست و سپس به اجرای این قطعات و چند آهنگ دیگر پرداخت.

عظیمی سپس با معرفی مهمانان کنسرت خود مطرح کرد: امشب اینجا ستاره باران است، تک تک شما برای من مثل ستاره هستید و باز هم از شما ممنونم. امشب می‌خواهم یکی از بزرگ‌ترهای خودم را معرفی کنم؛ او راهنمای خوبی در مسیری که من پیمودم بود او چهره مدیریتی است به افتخار دکتر کرباسیان دست بزنید. ضمن اینکه دو دوست خوب دارم که به یاد دارم چه شب‌هایی با هم در استودیو بودیم و با هم کار می‌کردیم هر دو با عشق هستند یکی تنظیم‌کننده «خبر داری» یعنی علی تیرداد، و شاهید شیخی از گروه «ماه بانو». یک دوست خوب و خوش قلب هم امشب اینجاست که او بهنام میرزایی است، میلاد موسوی هم از دوستان خوب من است، با امید صباغ نو هم خاطرات زیادی دارم فرداد انصاری خواننده، امیر حیدری تنظیم کننده، آیدا مصباحی و… از دیگر عزیزانی هستند که من را همراهی کردند.

این خواننده جوان در ادامه در میان تشویق‌های مخاطبان به اجرای «زیباترین پاییز»، «لیلی»، «مجمع الناز»، «خورشید»، «ماه بانو» و چند قطعه دیگر پرداخت.

وی در ادامه به معرفی نوازندگان گروه خود پرداخت و چند قطعه دیگر از جمله «دلبستگی»، «قفس» و «طلوع سرخ» را اجرا کرد.

عظیمی سپس از دست‌اندرکاران شرکت «ترانه شرقی» و شخص محسن رجب‌پور تشکر ویژه کرد.

این خواننده جوان در ادامه «توی آسمون» را خواند.

پایان بخش کنسرت امیر عظیمی اجرای قطعه «خبر داری» بود که به دلیل علاقه مخاطبان به این قطعه، آن را تکرار کرد.

کد خبر 5436718 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید حیدری امیر حیدری امیر عظیمی کنسرت موسیقی پاپ کنسرت موسیقی تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی هنرمندان تئاتر سریال ایرانی فیلم سینمایی شبکه سه سیما حوزه هنری کارگردان تئاتر نقاشی جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گروه هنر و تجربه امیر عظیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!

هواداران تراکتور رابطه خوبی با یکی از ایجنت های فوتبال ایران ندارند.

طرفداری | هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعار دادند.

تیم های تراکتور و ذوب آهن در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند و در نهایت سرخ پوشان تبریزی موفق شدند به سختی و در ضربات پنالتی صعود خود را جشن بگیرند. در چارچوب این مسابقه، هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعارهایی را سر دادند.

منصور عظیمی یکی از ایجنت های فوتبال ایران است که گفته می شود با باشگاه تراکتور هم همکاری هایی را داشته و همین موضوع باعث شده هواداران تراکتور علیه این فرد شعار بدهند.

گفتنی است ویدیوی این شعارها به دلیل استفاده از کلمات نامناسب، قابل پخش نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند