Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:11:00 GMT

سانسوریا اولین سین سفره هفت‌سین

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۱۸۱۸

سانسوریا اولین سین سفره هفت‌سین

این روزها که همه در تب و تاب تحویل سال نو هستند، عده‌ای به سراغ تهیه گل و گیاه‌های دوست‌داشتنی‌شان می‌روند تا رنگ و لعاب جذاب‌تری به آپارتمان، حیاط و یا دیگر محیط‌های مدنظرشان بدهند.

برای این منظور چه چیزی بهتر از خرید سانسوریا که از جمله گل‌های مقاوم و زیبای آپارتمانی به حساب می‌آید. سانسوریا معمولاً گیاهی است که در بیشتر مواقع سبز بوده و حتی احتمال زنده ماندن آن در محیط‌های نامساعد نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ما در این مطلب قصد داریم درباره‌ی سانسوریا کافه گلدون اطلاعات کامل‌تری به شما عزیزان علاقه‌مند به گل و گیاه دهیم تا اگر قصد خرید یک گیاه جذاب را دارید، حتماً این گیاه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

انواع گیاه سانسوریا

این گیاه انواع و اقسام مختلف دارد به همین دلیل دست افراد برای انتخاب یک سانسوریای جذاب باز است. ما در ادامه به برخی از محبوب‌ترین مدل‌های سانسوریا اشاره می‌کنیم:

- سانسوریا نیزه آفریقایی. برگ‌های این گیاه به شکل راست لوله و البته شکل نیزه هستند. معمولاً ارتفاع این گیاه به یک متر و قطر آن نیز به سه سانتی‌متر می‌رسد.

- سانسوریا پاکوتاه. این گیاه دارای برگ‌های رنگ سبز و نوارهای افقی روشن است و با توجه به اینکه پاکوتاه است بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. ارتفاع این نوع سانسوریا به حداکثر ۲۵ سانتی‌متر می‌رسد.

- سانسوریا مهتابی. نوع برگ این نوع سانسوریا پهن و رنگ آن نیز سبز روشن است. ممکن است ارتفاع این گیاه به یک متر هم برسد. با توجه به مهتابی بودن این نوع سانسوریا حتماً باید نور گیاه را تأمین کنید.

- سانسوریا گراسیلیس. برای نگهداری این نوع سانسوریا باید دقت کنید که نور کم سبب تیره رنگ شدن برگ‌هایش می‌شود. ارتفاع برگ‌ها در این نوع گیاه نیز تا ۴۵ سانتی‌متر خواهد رسید. گفتنی است که گیاه بسیار جذاب و علاقه‌مندان زیادی دارد.

در کنار این موارد می‌توان به سانسوریا کانالیکولاتا، شمشیری، پتنس و فشیری اشاره کرد که هر کدام دارای شکل و شمایل زیبا و خصوصیات مختص به خود هستند.

نحوه نگهداری گیاه سانسوریا

به طور حتم همه‌ی گل و گیاه‌ها باید به خوبی مراقبت شوند و شرایط نگهداری از آنها نیز در نظر گرفته شود. اما با توجه به اینکه همه‌ی انواع سانسوریا مقاوم هستند می‌توان گفت که نگهداری این گیاه را راحت‌تر کرده است. با این وجود رعایت موارد عنوان شده در ادامه می‌تواند به بهبود سلامت سانسوریا کافه گلدون کمک کند:

- بهتر است که از تابش مستقیم نور خورشید به سانسوریا جلوگیری شود. ضمناً گفتنی است که این گیاه حتی در نور کم نیز می‌تواند رشد کند.

- بهترین دما در زمستان برای سانسوریا ۱۶ درجه سانتی‌گراد است. با این وجود حتی تا درجه ۱۰ نیز قدرت تحمل دارد. ضمناً توجه داشته باشید که سانسوریا دمای بسیار بالا را تاب نخواهد آورد.

- آبیاری سانسوریا کافه گلدون اهمیت دارد. در زمستان هر سه یا چهار هفته یک بار و در تابستان هر هفته یک بار کفایت می‌کند. گفتنی است که آب زیاد برگ‌های گیاه را می‌پوساند. به طور کلی هر زمان که خاک گلدان کاملاً خشک شده است، می‌توان آن را مجوزی برای آبیاری مناسب تلقی کرد.

- برای این گیاه بهترین خاک ترکیبی از خاک‌هایی مانند شن، رس و موادآلی است. البته دقت کنید که موادآلی زیاد سانسوریا را آزار خواهد داد.

- کوددهی به سانسوریا نیز دارای اهمیت است. در واقع برای تغذیه مناسب گیاه بهتر است که از کودهای مناسب استفاده شود. احتمالاً انجام دادن این کار به صورت ماهانه بهترین عملکرد باشد.

مزایای استفاده از سانسوریا

علاوه بر زیبایی و جذاب کردن محیط دلخواه، بکارگیری از انواع گیاه سانسوریا می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· سانسوریا یک تصفیه کننده فوق العاده هوا است. بنابراین می‌توانید حتی از این گیاه در محیط‌هایی که دارای مواد شیمیایی هستند نیز استفاده کنید.

· سانسوریا اکسیژن ساز قوی در شب است. بنابراین به راحتی می‌توان از این گیاه در اتاق خواب بهره برد.

· سانسوریا می‌تواند سموم موجود در هوا را از بین ببرد و سپس اکسیژن آزاد کند. اگر از آن دسته افراد هستید که آلرژی دارید، احتمالاً استفاده از سانسوریا می‌تواند با این مشکل‌تان مبارزه کند.

· نگهداری از آن بسیار راحت است و شاید این مزیت باعث شده است تا افراد زیادی آن را برای آپارتمان‌شان در نظر بگیرند.

خرید انواع سانسوریا از سایت کافه گلدون

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله اگر قصد تهیه گیاه سانسوریا را دارید، کافی است که از یک سایت فروشگاهی معتبر استفاده کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از تیم تخصصی کافه گلدون بهره ببرید. این تیم با داشتن کارشناسان خبره در زمینه‌ی گل و گیاه، می‌توانند در انتخاب بهترین گیاه آپارتمانی به شما عزیزان کمک کنند.

ضمناً می‌توان گفت که استفاده از خدمات تیم تخصصی کافه گلدون مزیت‌هایی مانند قیمت‌های فوق العاده پایین و همچنین کیفیت بالای گل و گیاه‌های مدنظرتان را به ارمغان خواهد داشت. حال برای هر گونه مشاوره و یا ثبت سفارش مخصوصاً خرید سانسوریا کافه گلدون کافی است که به سایت کافه گلدون مراجعه نمائید.

کد خبر 558922

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گیاهان آپارتمانی گل تاثیر گیاهان در خانه گیاهان آپارتمانی مقاوم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیاه سانسوریا ی سانسوریا گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، چهاردهمین جلسه کافه انجمن توسط دانشجویان تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت در سالن روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

کافه انجمن هر هفته با موضوعات مهم روز تشکیل می‌شود.

دانشجویان در این جلسه به موضوع «حجاب در جامعه اختیاری است یا اجباری؟» با زیر موضوعات زیر پرداختند:

۱_تفاوت پوشش با حجاب چیست؟

۲_آیا حجاب با تشکیل و استحکام خانواده رابطه‌ای دارد؟

۳_چگونه و از چه راه‌هایی می‌توان حجاب و حیا را در جامعه فرهنگ سازی کرد؟

۴_رابطه شاد بودن با حجاب چیست؟

۵_ضرورت وجود گشت ارشاد در جامعه چیست؟

۶_برای برگرداندن حجاب واقعی و اصیل ایرانی در سطح جامعه چه اقداماتی لازم است؟

۷_دولت‌های مختلف با پوشش زنان جامعه خود چگونه برخورد می‌کنند؟

در پایان جلسه افراد با توجه به موضوعات به نتیجه رسیدند که به شرح زیر می‌باشد.

فاطمه مظهری نائب دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی تحکیم وحدت گفت: امروزه مسئله حجاب در جامعه ما به یکی از مسائل کلیدی و مهم جامعه مبدل شده که در این راستا سیاست‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: مفهوم «حجاب» بسیار زیر بنایی‌تر و تفکری‌تر از این صحبت‌ها است که بخواهیم با صرف برخورد قهری آن را در جامعه جا بیندازیم.

جامعه ما باید به درک آن برسد که حجاب و محدودیت‌های آن لازمه داشتن یک جامعه پیشرو است.

مظهری تصریح کرد: علاوه بر آنکه حجاب و عفاف میراث نیاکان ما است و ایرانیان همواره در طول تاریخ با پوششی کامل در جامعه ظاهر می‌شدند. در جلسه‌ای که ذیل عنوان سلسله جلسات کافه انجمن برگزار کردیم، صحبت شد که دولت و مردم می‌توانند از راه‌هایی مثل: نظارت بر بازار لباس و کاهش قیمت های چادر و روسری، اصلاح در نظام آموزشی، گذاشتن جریمه‌های معقول و فرهنگ سازی زیربنایی به احیای حیای گاها مهجور در جامعه بپردازند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228409 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند