Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عتباتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: دادستانی و سازمان بازرسی استان به بررسی عملکرد مالی شهرداری ارومیه در خصوص هزینه‌های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداخت‌ها ورود می‌کنند.

وی گفت: مجموعه‌های نظارتی در این راستا بر عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه و هزینه‌های آن در رعایت مقررات قانونی و انطباق این هزینه کردها بر اساس الزامات قانونی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنند. 

عتباتی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهرداری ارومیه در خصوص شفافیت و رعایت قانون در کلیه اقدامات باید دستور لازم را صادر کند.

وی تاکید کرد: مبنای قانونی تیم داری شهرداری باید بررسی و طی گزارش کامل اعلام گردد.

به گزارش ایرنا، پس از حذف تیم والیبال شهرداری ارومیه از لیگ برتر و انتقاد از فعالیت کادر مدیریتی و مربیگری آن، برخی شایعات از پایان تیم‌داری این باشگاه حکایت دارد، اما با این حال فعلا هیچ تصمیمی برای آینده این باشگاه گرفته نشده است.

ناکامی شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال و بدهی میلیاردی به مربی و بازیکنان خارجی به همراه اعمال محرومیت توسط فدراسیون جهانی والیبال این روزها مشکلاتی را پیش روی تیم‌داری شهرداری ارومیه در والیبال ایجاد کرده است.

این تیم در حالی که ابتدای فصل را با پیروزی های پیاپی پشت سر گذاشته بود، در روزهای پایانی فصل دچار فراز و نشیب زیادی شد و نتوانست توقع ها را برآورده کند و بعد از مدت ها از رده دوم جدول لیگ به رده پنجم سقوط کرد و همان جا ماندگار شد.

پس از آن بود که طبق قرعه به بازی سخت مقابل پیکان در نخستین دیدار پلی آف برای تیم شهرداری ارومیه افتاد و تیم تهرانی هم به راحتی از سد شهرداری گذشت تا بعد از سال ها، شهرداری ارومیه از حضور در جمع چهار تیم و حتی ۲ تیم لیگ برتر باز بماند.

با حذف شهرداری ارومیه از لیگ، انتقادها از وضعیت مدیریتی و فنی تیم بسیار زیاد شد و حتی مدیران شهرداری ارومیه نیز از این وضعیت انتقاد کردند.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی شهرداری ارومیه دادگستری آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه