Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:16:20 GMT

چطور یک سایت شخصی برای خودمان بسازیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۲۲۸

چطور یک سایت شخصی برای خودمان بسازیم؟

راه‌های ساخت سایت چگونه است؟ آیا ساخت سایت به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد؟ - اخبار بازار -

آیا برای ساخت سایت هزینه زیادی را باید مصرف کنیم؟ چقدر طول می‌کشد تا سایتمان آماده شود؟ این سوالات نمونه‌هایی از پرتکرارترین سوالات شما درباره ساخت سایت است.

ساخت سایت اصولا به دست متخصصان طراح سایت انجام شده و هزینه‌های میلیونی را هم نیاز دارد؛ از همین رو بسیاری از افراد، توانایی انجام آن را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خبر خوب این است که برای ساخت سایت، اصلا نیازی به چنین سرمایه‌ای برای طراحی وب سایت  ندارید. امروزه با وجود راه‌های جدید، دیگر نیاز به برنامه‌نویسی‌های سخت و طولانی مدت نبوده و مراحل ساخت سایت، به آسانی طی می‌شود.

 

در این مقاله اموزش طراحی سایت را به طور کامل برای شما قرار داده و ساخت سایت شخصی را برایتان آسان‌تر از قبل می‌کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

چرا باید خودمان سایت بسازیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که وقتی خودمان بتوانیم نیازمان را برطرف کنیم، چرا به دیگران وابسته باشیم؟ قطعا تا زمانی که راه‌های مختلفی برای ساخت سایت شخصی وجود دارد، مراجعه به دیگران کار غلطی است.

چرا که سپردن طراحی سایت به شرکت‌های برنامه نویس، نیازمند هزینه‌های بسیار سنگینی است. هم‌چنین اگر مشکلی برای سایت ایجاد شود، به راحتی خودتان توانایی هر تغییری در سایت را داشته و نیاز به صرف وقت و هزینه اضافی پیدا نمی‌کنید.

 اما چگونه سایتمان را بسازیم؟

به جز مراجعه به شرکت‌های برنامه‌نویس، استفاده از نرم افزارهای  فروشگاه ساز  مانند وردپرس و یا مراکز سایت ساز هم کمک زیادی به شما در ساخت سایت فروشگاهی می‌کند. وردپرس یکی از سیستم‌های تولید محتوا بوده که در آن امکان ساخت سایت شخصی برای همه افراد وجود دارد. اما مراحل کار در وردپرس کمی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

مثلا در وردپرس ابتدا باید نام دامنه را مشخص کرده و با صرف هزینه، هاست را خرید کنید. خرید هاست و انتخاب دامنه، جزو اولین و مهم‌ترین کار‌ها برای هر سایتی است. هم‌چنین کار با نرم افزار وردپرس هم نیازمند آموزش‌های لازم بوده که بدون آن‌ها دیرتر شما را به نتیجه می‌رساند.

کار با سایت سازها چگونه است؟

در سایت سازها برخلاف وردپرس، بسیاری از مراحل حذف شده و از قبل انجام گرفته است. مثلا با مراجعه به سایت سازها، شما دیگر نیاز به خرید هاست ندارید. همچنین  تعرفه طراحی سایت مناسب‌تری نسبت به دیگر روش‌های ساخت سایت دارد.

برای کار با سایت سازها، نیاز به هیچ آموزش خاصی هم نبوده و کاملا آسان انجام می‌شود. مثلا سایت ساز پرتال به عنوان یکی از بهترین مراکز طراحی سایت که در ایران فعالیت می‌کند، تمامی این ویژگی‌ها را دارد.

این سایت بدون نیاز هیچ دانش و مهارت خاصی از طرف شما و با داشتن اطلاعات اولیه، تمامی مراحل کد نویسی و خرید هاست را خود به خود انجام می‌دهد. سپس قالب‌های مختلفی را طراحی کرده و به صورت آماده در اختیارتان می‌گذارد. شما تنها با دیدن قالب‌ها و انتخاب بهترین آن‌ها مطابق سلیقه‌تان، در کمتر از چند ساعت، سایت را تحویل می‌گیرید. بدون آن که با دردسرهای آماده‌سازی سایت و مهارت‌های تخصصی آن دست و پنجه نرم کرده باشید؛ به همین دلیل، استفاده از سایت سازها آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها شناخته می‌شود.

آیا از طریق طراحی سایت، می‌توان کسب درآمد کرد؟

زمانی که شما راه ساخت سایت را یاد گرفته و با جزئیات آن آشنایی پیدا کنید، به راحتی از سایت ساخته شده کسب درآمد می‌کنید. حتی می‌توان پس از طراحی سایت، محصولات و خدماتتان را از طریق سایت فروخته و آن را به فروشگاه اینترنتی هم تبدیل کنید.

اما اگر قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را دارید، کافیست به فروشگاه سازهایی هم‌چون پرتال مراجعه کنید. هم‌چنین مقاله‌هایی هم‌چون آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی را مطالعه کرده و با راهنمایی‌های داده شده فروشگاه اینترنتی خود را بسازید.

 

چقدر سرمایه برای ساخت سایت شخصی نیاز است؟

هزینه های پرداختی، با توجه به این دو راهی که برای ساخت سایت به شما معرفی شده متفاوت است. برای برآورد هزینه‌های ساخت سایت، در ابتدا باید راه ساخت سایت را انتخاب کنید. اگر قصد ساخت سایت با طراحان برنامه نویس را دارید، روی هزینه‌های چند میلیونی حساب کنید. اما اگر طراحی سایت با استفاده از سایت سازها و به دست خودتان را انتخاب کرده‌اید، نگران هزینه‌هایتان نباشید؛ چرا که این روش‌ها هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر راه‌ها دارد.

شاید باورتان نشود، اما حتی با کمتر از یک میلیون هم می‌توان سایتی استاندارد و قدرتمند را داشته باشید. تازه خبر خوب این بوده که سایت سازهایی هم‌چون پرتال، امکان ساخت و استفاده رایگان از سایت را تا هفت روز فراهم کرده و خیالتان را از بابت کیفیت سایت راحت می‌کند.

جان کلام

امروزه سایت، یکی از معمول‌ترین چیزهایی بوده که هرکسی باید آن را داشته باشد؛ چرا که اکثر نیازهای انسان با استفاده از اینترنت و با حضور در فضای مجازی برطرف می‌شود. حتی می‌توان با داشتن سایت، کسب درآمد کرده و بدون هزینه‌های زیاد برای ساخت سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی هم داشته باشید.

پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که هیچ نگرانی برای ساخت سایت نداشته باشید. هم‌چنین با خواندن مقاله‌های آموزشی مختلف مانند آموزش  ساخت سایت ، به راحتی سایتتان را با دستان خود بسازید. شما می‌توانید برای مراجعه به پرتال، به وب‌سایت www.portal.ir مراجعه کرده و یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی برای ساخت سایت طراحی سایت سایت سازها هم چنین راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ما تصمیم گرفتیم تیم بسازیم و به همین دلیل در چنین وضعیتی بالا و پایین داریم؛ اما بعد از چنین عملکردی به بازیکنانم تبریک می‌گویم طبیعتاً اگر گل می‌زدیم خیلی بهتر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدوس امروز _یکشنبه شانزدهم اردبهشت_ در نشست خبری پس از دیدار با شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه همه چیز را در زمین گذاشتیم ولی برنده نشدیم، اظهار کرد: نمی‌دانم باید چکار کنیم که بازی را برنده شویم.

وی افزود: نیمه اول آن چیزی که ایده آل ما بود، نبودیم و می‌دانستیم که روبه‌روی یک تیم خیلی دونده و فعالی بازی می‌کنیم؛ نیمه اول هم سه چهار تا شانس خیلی خوب پیدا کردیم و فکر می‌کنم در نیمه دوم یکی از بهترین نیمه‌هایی بود که تا این لحظه بازی کردیم.

سرمربی گل گهر سیرجان تصریح کرد: چه می‌توانم به بازیکنانم بگویم؛ بهترینشان را گذاشتند و خیلی با تمرکز بازی کردند و خیلی شانس ایجاد کردند ولی گل نزدند؛ من به‌عنوان سرمربی ترجیحم این است که حتی اگر ببازیم یا مساوی کنیم، چنین عملکردی از بازیکنانم ببینم.

وی با اشاره به حضور فوروارد و دفاع جوان در تیم گل گهر سیرجان، گفت: برای تیم‌داری دو راه داریم؛ یکی اینکه تیم آماده را بخریم، یکی هم اینکه یک تیم بسازیم؛ ما تصمیم گرفتیم تیم بسازیم و به همین دلیل در چنین وضعیتی بالا و پایین داریم؛ اما بعد از چنین عملکردی به بازیکنانم تبریک می‌گویم طبیعتاً اگر گل می‌زدیم خیلی بهتر بود.

اوزونیدوس ادامه داد: وقتی جزو سه چهار تیم اول نیستیم، برای من مهم نیست پنجم یا ششم شویم؛ مهم این است روشی که می‌خواهیم بازی کنیم و ادامه دهیم. من به‌عنوان یک سرمربی باید به بازیکنانم تبریک بگویم که دویدند و جنگیدند و سبکی که می‌خواستیم بازی کردند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم نتیجه در دیدارهای اخیر، بیان کرد: فقط به نتیجه نگاه نکنید چون راهی که شروع کردیم، ازدست می‌دهیم. من ترجیح می‌دهم این سبک را ادامه دهیم تا اینکه به صورت شانسی یک بازی را ببریم.

سرمربی گل گهر سیرجان خواستار حمایت هواداران شد و تصریح کرد: تماشاچی‌ها باید حمایت کنند نه که اعتراض کنند؛ زمانی باید اعتراض کنند که بازیکن صددرصدش را نگذاشته باشد. این تیم باید از سمت تماشاچی‌ها حمایت شود؛ ما نمی‌خواهیم وقتی برنده‌ایم هوادار با ما باشد.

کد خبر 750949

دیگر خبرها

  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA