Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آمادگی برای تحویل هشت‌هزار مسکن مهر تکمیل شده، گفت: بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر، واحدهای در تعهد تعاونی‌ها است که برای تکمیل آنها با وزارت تعاون مذاکراتی داشتیم.

به گزارش  وزارت راه و شهرسازی، «علیرضا جعفری» با اشاره به اینکه یکی از تعهدات باقی‌مانده از سنوات گذشته در شهرهای جدید در حوزه مسکن مهر است، افزود: نزدیک به ۴۰ هزار واحد هنوز به متقاضیان تحویل نشده بود که در ایام دهه فجر امسال ۲ هزار واحد در پردیس تحویل متقاضیان شد و هم‌اکنون نیز آمادگی داریم تا حدود هشت‌هزار واحد را تحویل بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه‌داد: ۱۰ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر تعیین تکلیف شده و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا در هماهنگی با پیمانکاران این پروژه‌ها، به‌زودی شاهد اتمام نازک‌کاری پروژه‌های مسکن مهر باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر را واحدهای در تعهد تعاونی‌ها برشمرد و توضیح‌داد: به‌تازگی مذاکراتی با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی برای تعیین‌تکلیف تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید انجام شد که امیدواریم مساله واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در تعهد تعاونی‌ها حل شود و به نتیجه برسد.

 علیرضا جعفری بهمن امسال در نشست خبری اعلام‌کرد: نزدیک به ۳۹ هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در شهرهای جدید پردیس، هشتگرد، پرند، صدرا، فولادشهر، بینالود و گلبهار باقی مانده است که برای تحویل و تکمیل خدمات روبنایی آن دولت به ۱۵‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفته بود: برای ۳۸ هزار و ۸۷۹ نفر تعهدات باقی مانده مسکن مهر باید تعیین‌تکلیف کنیم و تاکنون مسکن مهر ۳۱۷ هزار نفر در شهرهای جدید تحویل داده شده است.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باقی مانده مسکن مهر شهرهای جدید تعاونی ها هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد