Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:32:34 GMT

مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی پیام افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۹۰۰

مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی پیام افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر قنبرپور، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در نشستی با مدیر عامل شرکت هواپیمایی تابان که در پیام برگزار شد، گفت: فعال بودن بخش های مسافری، کارگو و آموزشی  در منطقه ویژه اقتصادی پیام  ظرفیت منحصر به فردی  است و کمتر منطقه ای در کشور پیدا می‌شود که از چنین پتانسیلی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اشاره به اینکه پروازهای مسافری از این فرودگاه به صورت هفتگی در حال انجام است گفت:  هم اکنون پروازها به مقصد مشهد مقدس، اهواز  و بالعکس از طریق فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام که مورد استقبال خوب مردم نیز  قرار گرفته است.

قنبرپور ادامه داد: بر همین اساس سیاست کلی ما بر این است که از طریق رایزنی با ایرلاین های مختلف بتوانیم مسیرهای پروازی بیشتری که مورد تقاضا مردم البرز و منطقه است را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج فرودگاه پیام پرواز بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات