Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@21:48:39 GMT

از کجا مانتو شلوار اداری اصل بخریم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۹۷۱

از کجا مانتو شلوار اداری اصل بخریم؟

به طور معمول در بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایران، تم خاصی برای پوشش کارمندان خانم و آقا وجود دارد. این لباس‌ها با در بر داشتن رنگ‌های هویت بصری سازمان، تحت عنوان لباس فرم شناخته می‌شوند. انواع لباس‌های فرم و مانتو شلوارهای اداری، با توجه به نوع حرفۀ افراد و محیط کار آن‌ها طراحی می‌شوند و هر یک، ویژگی‌های خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا باید لباس فرم اداری بپوشیم؟

استفاده از پوشش یکدست در محیط کار، می‌تواند منافعی برای کارفرمایان، کارکنان و مشتریان سازمانی به همراه داشته باشد. مانتو شلوارهای اداری علاوه بر نمایان کردن هویت شرکت، خواص ویژه‌ای دارند که با توجه به نوع حرفۀ افراد طراحی شده و راحتی کارکنان را فراهم می‌آورند. جنس پارچه و نوع دوخت آن نیز از دیگر نکات قابل توجه حین خرید مانتو شلوار اداری هستند.

به علاوه، خانم‌های شاغل می‌توانند با استفاده از مانتو شلوارهای اداری، استایل رسمی و دیسیپلین خود را در محیط کاری، حفظ کنند. انواع لباس‌های فرم زنانه، اغلب از پارچه‌های مرغوب و باکیفیت تولید و طراحی آن‌ها نیز به صورت راسته انجام می‌شود.

با این حال، نوع طراحی این پوشاک به همراه جنس پارچه و رنگ آن‌ها، پوشش رسمی شما را تشکیل خواهند داد. نکات بسیار مهمی برای خرید مانتو شلوار اداری اصل وجود دارند که در ادامۀ این مطلب، شرح داده شده‌اند.

ویژگی بهترین مانتوهای اداری چیست؟

در بیشتر مواقع، رنگ لباس‌های فرم اولین چیزی است که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. این است که کارفرمایان و صاحبان اغلب کسب وکارها، در طراحی مانتوهای اداری و لباس فرم کارمندان خود، از رنگ هویت بصری سازمان استفاده می‌کنند. رعایت این نظم می‌تواند در بازاریابی و فروش بیشتر شرکت‌ها نیز تأثیر مثبتی داشته باشد.

دیگر نکتۀ مهمی که باید برای خرید مانتو شلوار اداری در نظر گرفته شود، جنس پارچۀ آن است. کیفیت و نوع پارچۀ انواع مانتو شلوار اداری اصل، بر اساس حرفۀ کارکنان و استفادۀ روزانۀ آن‌ها طراحی می‌شود. باید مطمئن باشید که لباس فرم شما در اثر شست‌وشوی مکرر و به مرور زمان، کیفیت خود را از دست ندهد.

در نهایت، اندازۀ لباس‌های فرم اداری نیز تأثیر مهمی در شیک به نظر رسیدن ظاهر آن‌ها و فراهم آوردن راحتی کارکنان خواهد داشت. سایز لباس نباید بیش از اندازه تنگ یا گشاد باشد و لازم است تا در دوخت آن، به تغییر وزن احتمالی افراد نیز توجه شود.

جنس پارچه مانتو شلوارهای اداری

جنس پارچۀ لباس‌های فرم اداری، تأثیر زیادی در فراهم آوردن راحتی کارمندان می‌گذارد. اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها، دو دست لباس فرم را برای استفاده در فصول گرم و سرد سال در نظر می‌گیرند که جنس پارچۀ آن‌ها بر اساس وضعیت هوا و دما انتخاب می‌شود. به طور معمول، از پارچه‌های نخی با الیاف طبیعی برای دوخت مانتو شلوار اداری استفاده می‌شود.

لباس‌های فرم نباید موجب تعریق شوند. بلکه باید سبک و خنک بوده و در عین حال، ویژگی رسمی خود را حفظ کنند. انواع پارچه‌های رایج برای دوخت مانتو شلوارهای اداری، شامل کتان، ویسکوز، پرادو، پرشیا و کجراه می‌شوند.

به علاوه با توجه به اینکه لباس‌های اداری برای استفادۀ روزانه طراحی و دوخته می‌شوند، ضد چروک بودن پارچۀ آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. این خاصیت همچنین از اتلاف وقت شما برای اتوکشی‌های مکرر جلوگیری می‌کند.

رنگ مناسب مانتو شلوارهای اداری

یک لباس فرم شیک و رسمی که برای محیط‌های اداری و کاری مناسب است، به طور معمول از پارچه‌هایی به رنگ سرمه‌ای، مشکی، طوسی و کرم تولید خواهد شد. مانتو شلوارهای اداری می‌توانند تک‌رنگ بوده یا با دو رنگ متفاوت طراحی شوند. تعیین این امر، بر اساس طراحی دوخت لباس انجام می‌شود.

روش انتخاب بهترین مانتو شلوار اداری

استفاده از رنگ و فرم هویت بصری در لباس فرم کارکنان یک سازمان، باعث می‌شود تا مشتریان در مواجهه با این افراد، نام برند را به خاطر بیاورند. بنابراین انتخاب بهترین مانتو شلوار اداری برای پرسنل خانم یک شرکت، منجر به ارائۀ وجهه‌ای جذاب‌تر و شخصیتی ماندگار از برند خواهد شد.

برای خرید مانتو شلوار اداری، باید مواردی همچون رنگ، جنس و اندازۀ لباس را در نظر داشته باشید. به علاوه، قیمت پارچه، هزینۀ دوخت و طراحی لباس فرم نیز در قیمت نهایی خرید آن مؤثر خواهند بود.

انواع مدل‌های مانتو اداری

اگرچه تا چندین سال پیش، عبارت «مانتو شلوار اداری» یادآور لباس‌های فرمی با رنگ‌های تیره و طرحی ساده بود، امروزه مدل‌های متنوعی از این نوع پوشاک در بازار وجود دارند. از رایج‌ترین انواع مدل‌های مانتو اداری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مانتو اداری ساده: به طور معمول توسط معلمان و مربیان آموزشگاه‌های مختلف استفاده می‌شود.

· مانتو اداری یقه کرواتی: نواری که دور گردن و یقۀ این مانتوها وجود دارد را می‌توان گره زد یا به شکل پاپیون بست.

· مانتو اداری همراه با کلاه: این ست اداری عموماً توسط پرسنل شرکت‌های هواپیمایی استفاده می‌شود.

· مانتو اداری با برش‌های رنگی: به طور معمول، در این مانتوها برش‌هایی از پارچه‌ای دیگر با رنگ سازمانی برند دوخته می‌شود.

خرید مانتو شلوار اداری اصل

برای خرید انواع لباس زنانه و فرم و ست‌های اداری، می‌توانید به روش سنتی عمل کنید. بازاری‌ها و مغازه‌داران بسیاری این نوع پوشاک را به مشتریان ارائه می‌کنند. خرید حضوری، علی‌رغم داشتن مزایایی همچون قابلیت لمس پارچه و تعیین کیفیت آن، زمان زیادی از شما خواهد گرفت.

با توجه به چنین مواردی، افراد بسیاری به خرید غیر حضوری از فروشگاه‌های اینترنتی روی آورده‌اند. حین خرید آنلاین مانتو شلوارهای اداری، باید به مؤلفه‌های متعددی توجه کنید. مقرون به صرفه بودن قیمت، مشخصات دوخت و ویژگی‌های پارچه، قابلیت مرجوع‌کردن کالا و مواردی از این قبیل، همه از فاکتورهایی هستند که باید هنگام خرید آنلاین در نظر داشته باشید.

برندهای مختلفی در سراسر کشور هستند که سعی دارند تا کیفیت خوبی از لباس‌های فرم و مانتو شلوارهای اداری را به مشتریان خود ارائه کنند. مزون اینترنتی ماهپار با محوریت تولید پوشاک زنانه، از گزینه‌های مناسب برای خرید اینترنتی انواع مانتو شلوار اداری به شمار می‌رود. همچنین نماد اعتبار ماهپار مهر تایید دیگری در تجربه یک خرید لذت‌بخش است.

کد خبر 1608359

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طور معمول لباس های فرم مانتو اداری برای خرید لباس فرم لباس ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد

 اصغر بلکی‌وند در مراسم روز زمین پاک که در مجموعه تفریحی باغ فدک بروجرد برگزار شد افزود: ۳ هزار کیسه پارچه‌ای به مناسبت هفته زمین پاک در نانوایی‌های شهرستان بروجرد توزیع می‌شود، جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی گامی بزرگ در کاهش استفاده از پلاستیک است. 
وی اظهار داشت: طبق گزارش سازمان ملل، سالانه ۴۳۰ میلیون تن پلاستیک تولید می‌کنیم، با توجه به اینکه بازیافت پلاستیک سخت است مشکلاتی برای زمین ایجاد می‌کند. 
رییس اداره محیط زیست بروجرد گفت: متاسفانه در کشور‌های پیشرفته بازیافت پلاستیک‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد است و ۹۰ درصد وارد طبیعت می‌شوند، پلاستیک‌ها ۵۰۰ سال طول می‌کشد تا تجزیه شوند. 
بلکی‌وند با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد بیماری‌های مختلف در اثر‌ها ساختن پلاستیک‌ها در طبیعت خواهیم بود افزود: استفاده کمتر از پلاستیک‌ها تاثیر بسزایی در جلوگیری از آلودگی محیط زیست و طبیعت دارد، یکی از راهکار‌های مهم برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست آموزش کودکان در مدارس است. 
وی اظهار داشت: مسئولان نیز وظیفه دارند قوانینی مصوب کنند تا از پلاستیک در تولیدات کمتر استفاده شود، محصولات بسته بندی شده باعث تولید زباله بیشتر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد