Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فقط ۱۸ روز تا نوروز سال ۱۴۰۱ باقی مانده است، اگر چه هنوز شرایط کرونایی بر کشور حاکم بوده و هر روز تعدادی از هموطنان به این بیماری مبتلا شده و تعداد محدودی نیز جان می‌سپارند، اما با توجه به واکسیناسیون سراسری کرونا برنامه سفر‌های نوروزی مثل سال گذشته دارای محدودیت نبوده و تردد به شهر‌های قرمز کرونایی هم در صورت تزریق واکسن کرونا منعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفتگو با انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی سفر‌های نوروزی اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا افرادی که سه دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند برای سفر به دیگر شهر‌ها در نوروز هیچ محدودیتی ندارند؛ حتی اگر شهر‌ها در شرایط قرمز کرونایی باشند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس همین مصوبه افرادی‌که سه دوز واکسن را تزریق نکرده باشند با محدودیت تردد مواجه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید پلاک خودروی شخصی برای سفر نوروزی در سامانه‌ای ثبت شود یانه؛ گفت: افرادی که دوز‌های واکسن کرونا را تزریق کرده و می‌خواهند برای نوروز عازم شهر‌های دیگر شوند، نیازی نیست مشخصات خود یا پلاک خودروی شخصی را در سامانه‌ای ثبت کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: دوربین‌های هوشمند جاده‌ای شماره پلاک خودرو‌ها را ثبت کرده و اگر مالک خودرو ۳ دوز واکسن را تزریق نکرده باشد تردد و سفرش غیر مجاز تلقی شده و روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سفر نوروزی جریمه رانندگی شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم

محمد بحرینیان می‌گوید: باید بررسی کنیم چطور چین با 320 میلیارد دلار می‌تواند به توسعه دست یابد اما ایران با سرمایه‌ای به مراتب بیش از این میزان قادر به رشد و توسعه نبوده است.

این پژوهشگر توسعه با حضور در کافه خبر خبرانلاین با تاکید بر اینکه ما در وضعیت بغرنجی گیر کرده‌ایم به آمارهای خروج سرمایه از ایران و ناترازی در روابط اقتصادی ایران و امارات و سایر کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: در طول سی و دو سال گذشته متجاوز از بیست درصد درآمدهای ارزی ، با امارات مازاد منفی داشته‌ایم . این رقم بالغ بر دویست میلیارد دلار می‌شود. ما تحقیقی را در این مورد انجام دادیم که به زودی منتشر می‌کنیم .

وی به ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: در بستر و زمان‌های مناسب نیز بیش از دویست میلیارد دلار از پوئل ما به ترکیه تزریق شد و همین حالا هم همچنان تزریق پول ما به ترکیه ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور