Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:58:52 GMT

راه‌های جادویی جذب مشتری از طریق اینترنت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۳۵۶۹

راه‌های جادویی جذب مشتری از طریق اینترنت

به جرات می‌توان راه‌اندازی کسب‌وکار جدید و نوپا را یکی از سخت‌ترین کارها بدانیم؛ زیرا شروع کار جدید نیاز به هزینه، وقت، صبر و پشتکار زیادی داشته که هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید. اما این تازه شروع کار است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرتال، مرحله سخت‌تر از راه‌اندازی کسب‌وکار، جذب مشتری است. بسیاری از کسب‌وکارهای خانگی و مغازه‌های تازه تاسیس شده خدمات و محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهند؛ اما به دلیل عدم مشتری کافی، متاسفانه باز هم به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از هیچ شغلی در شروع کار نباید انتظار درآمد و فروش زیاد را داشته باشید؛ زیرا لازمه جذب مشتری، در ابتدا شناساندن شغل و محصولاتتان به آن‌ها است.

اما چگونه مشتری را به خود جذب کنیم؟                     

بهترین و مهم‌ترین راه برای جذب مشتری در اول راه، تبلیغات است. تبلیغات صحیح و اصولی نقش بسیار مهمی در جلب توجه افراد دارد؛ زیرا هیچ کسی تنها با یک تبلیغ ساده و پیش پا افتاده، از شما خرید نمی‌کند.

 امروزه خوشبختانه فضای وب و اینترنت، بستری مناسب را برای انواع تبلیغات و جذب مشتری برایتان فراهم کرده است.

اگر شما هم به تازگی فعالیت در شغلی را شروع کرده و به دنبال راه‌های جدید و کاربردی برای جلب توجه افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید  تا درباره سایت ساز ها بیشتر بدانید .

ما در این مقاله راه‌های جذب مشتری از طریق اینترنت را معرفی کرده و در افزایش فروش، به شما کمک می‌کنیم:

چطور از طریق اینترنت برای کسب‌وکارمان مشتری پیدا کنیم؟

امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی مردم، قطعا تبدیل کردن رهگذر به مشتری کار بسیار سختی بوده و نیاز به مهارت‌های خاص خود دارد. اما با وجود این شرایط، با یادگیری روش‌های جذب مشتری در اینترنت، این مرحله هم به آسانی طی می‌شود:

۱.فروشگاه اینترنتی را تاسیس کنید

اگر تا به حال کسب‌وکارتان حضوری بوده و در فضای اینترنت فعالیت خاصی نداشته‌اید، سریعا تغییر رویه داده و در ابتدا فروشگاه اینترنتی برندتان را هم بسازید. چرا که امروزه گرایش اکثر افراد جامعه به سمت خریدهای اینترنتی رفته و شانس خرید حضوری از شما را به شدت پایین می‌آورد.

از طرفی طراحی وب سایت نه تنها برای افزایش مشتری مناسب است؛ بلکه به عنوان شعبه دوم شما عمل کرده و در درآمدزایی هم به کمکتان می‌آید.

آیا ساخت فروشگاه اینترنتی کار سختی است؟

در گذشته ساخت وب‌سایت و یا فروشگاه اینترنتی پروسه‌ای طولانی، تخصصی و گران قیمت بوده است؛ اما امروزه با وجود فروشگاه سازها این کار به آسانی آب خوردن شده است.

سایت ساز با پرتال یکی از فروشگاه سازها است در کمتر از یک روز، سایت‌های از پیش آماده شده را به شما نشان داده و به شما حق انتخاب  در قالب‌های متنوع را می‌دهد. هم‌چنین تعرفه طراحی سایت بسیار مناسبی داشته و هزینه زیادی را هم نیاز ندارد.

۲. از شبکه‌های اجتماعی مختلف غافل نشوید

امروزه بیش‌تر وقت افراد در فضاهای مجازی و به خصوص در اینستاگرام طی می‌شود؛ به طوری که این فضاها حتی به عنوان شغل اصلی برایشان استفاده می‌شود. اما شما می‌توانید از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و با استفاده از آن‌ها،‌کسب‌وکارتان را به مردم معرفی کنید.

۳. رپورتاژ آگهی را هم فراموش نکنید

رپورتاژ آگهی نوعی مطالب آموزشی و تحقیقاتی بوده که با هدف تبلیغات نوشته می‌شوند. این روش، یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتری است؛ زیرا با استفاده از آن، انواع گزارشات و خبرهای تبلیغی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب گزارش آگهی در سایت‌های مربوطه منتشر می‌شود. در نتیجه راه مناسبی برای نمایش شغل به مشتری و جذب آن است.

۴. استفاده از تخفیف‌های جذاب را از دست ندهید.

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که هر کسب‌وکار از نظر مشتری انجام می‌دهد، اجرای تخفیف‌های مختلف برای خرید است. کافی است که شما در فروشگاه اینترنتی و یا تبلیغات خود، مثلا جمله حراج ۳۰ درصدی نوروزی محصولات را قرار داده و شاهد سیل عظیمی از مشتریان باشید. حتی برای این کار می‌توان با استفاده از پیامک هم این حراج را به گوش تمامی افراد برسانید.

۵. با سایت‌های بازاریابی هم همکاری کنید

در این روش شما بدون نیاز به کارمند، به راحتی محصول‌تان را در تمامی نقاط کشور معرفی می‌کنید. به این صورت که تنها با مراجعه سایت‌های بازاریابی، افرادی مسئول معرفی و تبلیغ کسب‌وکار و محصولات شما به دیگران شده و به ازای فروش آن‌ها، مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنند.

 جان کلام

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌هایی که در جذب مشتری تاثیر زیادی گذاشته را می‌توان به حضور در اینترنت و فضای وب اشاره کنیم. امروزه خوشبختانه راه‌های تبلیغاتی مختلفی وجود داشته که قبل از این تعدادی از آن‌ها را بر شمردیم.

اما لازمه رسیدن به تمامی این اهداف، در ابتدا به داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکارتان است؛ زیرا بدون وب‌سایت، عملا شما در فضای وب بدون هویت بوده و اعتماد افراد به شما جلب نمی‌شود. همان‌طور که گفته شد، ساخت فروشگاه و وب‌سایت با فروشگاه سازها، امکان داشتن وب‌سایت را برای همه فراهم کرده است.

اما اگر شما هم قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما ساخت سایت فروشگاهی با پرتال با قالب سایت دلخواه را امتحان کنید؛

چرا که پرتال امکان ساخت سایت رایگان را فراهم کرده و تا هفت روز شما را از پرداخت هزینه بی‌نیاز می‌کند. هم‌چنین قالب‌های متنوعی داشته و برای هر نوع کسب‌وکاری، پیشنهادات جذابی را ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساخت وبسایت طراحی سایت قالب سایت فروشگاه اینترنتی جذب مشتری کسب وکار وب سایت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد

امتداد  -از حوالی ظهر امروز، نرخ دلار در بازر سبزه میدان و منوچهری تهران در ادامه روند نزولی روز‌های گذشته به دامنه ۵۰ هزار تومان برگشت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  ،   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه بازار ارز غیررسمی تهران تحت تأثیر موج ریزشی که از اواخر هفته قبل شروع شده، کاهشی است. خبر‌های رسیده از سبزه‌میدان و خیابان منوچهری حاکی از ورود دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان است و مشاهدات میدانی از چهارراه استانبول هم این موضوع را تأیید می‌کند.

دلالانی که گفته می‌شود برخی از آن‌ها واسطه‌های برخی صرافان هستند، کانال‌های قیمتی را یکی پس از دیگری پایین آورده و نرخ‌های کمتر و کمتری روی میز قرار می‌دهند که شاید یک مشتری پیدا شود.

شروع لفظ در این بازار در ساعات ابتدایی معاملات حوالی ۶۰ هزار تومان بود، اما حالا برای آب کردن دلارهایشان، ۵۹ هزار و ۵۰۰ و حتی ۵۹ هزار را اعلام می‌کنند که همان هم خریداری ندارد.

این دلالان می‌گویند «هر کس توانست هفته گذشته دلارهایش را با نرخ ۶۲ و ۶۳ آب کند، که هیچ، وگرنه از این هفته باید با نرخ‌های دامنه ۵۰ کنار بیاییم.» آن‌ها با زبان شوخی و خنده می‌گویند «دیگر باید با “دلار شصتی” خداحافظی کنیم.»

سفته‌بازان خیابان استانبول که حالا تعدادشان از مشتری‌ها بیشتر شده، در یک دستشان موبایل است و از پشت گوشی خط می‌گیرند و همزمان نیم نگاهی به خبر‌های اقتصادی و سیاسی دارند. زمزمه آن‌ها درباره افزایش عرضه درهم در بازار دبی شنیده می‌شود و هر از گاهی از نتیجه مذاکرات ارزی در سفر فرزین به عربستان سراغ می‌گیرند.

به گفته برخی از این افراد، از زمانی که مرکز مبادله ارز‌های خدماتی را برای مصارف دانشجویی، درمانی، مسافرتی و … ارائه می‌کند، مشتریان ما هم به‌شدت کاهش یافته و تنها برخی افراد برای حفظ ارزش پول خود به سراغ بازار غیررسمی می‌آیند که آن هم با روند نزولی شکل گرفته فعلا متقاضی ندارد.

ایبنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • عدد جادویی ۹۹۷ تهران!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند