Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:32:42 GMT

طرح عیدانه پلیس راهور برای ترخیص خودروهای توقیفی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۴۰۶۴

طرح عیدانه پلیس راهور برای ترخیص خودروهای توقیفی

حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت:  به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص،امید آفرینی شهروندان، پلیس راهور استان البرز تمهیدات و مشوق هایی را جهت ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی (طرح عیدانه )از چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه تا پایان اسفندماه به صورت ویژه اجرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
این مقام انتظامی ادامه دادا: شعب ستاد ترخیص تا ساعت ۱۶۰۰ پاسخگوی درخواست های سیستمی واصله شهروندان (اینترنتی و ارسالی دفاتر پلیسی +۱۰) در کوتاهترین زمان خواهند بود.

رحمتی پور گفت: ارائه خدمات به متصرفین قانونی وسایل نقلیه فاقد دستور قضائی برابر روش های ابلاغی در دستورالعمل ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت های رسوبی با اخذ تعهد در محل دفاتر پلیس+۱۰ و رعایت ضوابط مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس راهور البرز از  ایجاد شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله خبر داد و گفت: ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

وی از دیگر مشوق‌های این طرح به عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری،طرح ترافیک و عوارض ازاد راهی اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه  مجاز امکان ترخیص خودرو برای انها فراهم شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور خودرو توقیفی پارکینگ خبرگزاری فارس البرز کرج فارس نیوز عیدانه وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با همشهری درباره لزوم برقی کردن خودروها و وسایل نقلیه در تهران و سراسر کشور اظهار داشت: از هر فعالیتی که منجر به کاهش تراز آلایندگی در تهران و سراسر کشور شود، دفاع میکنیم. از سوی دیگر سوخت بی کیفیت عامل اصلی آلودگی تهران و کلان شهرها است.

وی ادامه داد: در رایزنی ها با شهردار تهران خواستار هرچی سریع تر برقی شدن خودروها و وسایل نقلیه بودیم. چرا که درحال حاضر برقی کردن خودروها بهترین راه حل برای کنترل آلودگی هوا است. بنابراین قرار داد شهرداری تهران با چین مبنی بر واردات وسایل نقلیه برقی، اقدامی خوب و موثر خواهد بود.

کد خبر 849128 برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران سازمان حفاظت محیط زیست

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ