Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:09:13 GMT

بازگشایی مدارس استان با ۳۰ درصد ظرفیت از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۴۶۶۱

بازگشایی مدارس استان با ۳۰ درصد ظرفیت از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آمورش و پرورش استان قزوین نقی سیاهکالی مرادی اظهار کرد: با توجه به مصوبات اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین، مدارس از هفته آتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط پیش از پیک بر می‌گردند و کلاس‌های درس حضوری با ۳۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلیه کلاس‌های مدارس روستایی، عشایری و کارگاه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با جمعیت آماری تا ۱۵ نفر جمعیت در کلاس؛ کاملاً حضوری است.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: کلاس‌های مدارس بالای ۱۵ نفر جمعیت در کلاس، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ۲ گروه، یک روز در میان، در مدارس حضوری است.

این مقام مسئول گفت: مدارس پرجمعیت شهری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک و نیم متر، گروه بندی به صورت ۲ گروه و کلاس‌های بالای ۴۰ نفر جمعیت ۳ گروه می‌شوند.

وی افزود: کلیه فعالیت‌های آموزشی و توانبخشی مدارس استثنایی، آموزشگاه‌های علمی آزاد با ۳۰ درصد ظرفیت خواهد بود.

سیاهکالی مرادی افزود: فعالیت‌های ورزشی و مسابقات داخل سالن‌های سرپوشیده آموزش و پرورش، با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مناطق و نواحی استان تلاش شود تا مدارس تعطیل نشود و آموزش حضوری با جدیت پیگیری شود و ماسک زدن دانش آموزان، تهویه کلاس‌های درس و فاصله‌گذاری اجتماعی حتماً رعایت شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط فوق‌العاده پیک ششم را در استان پشت سر گذاشته‌ایم و وضعیت به قبل از پیک بازگشته است، مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط پیش از پیک بر می‌گردند و کلاس‌های درس حضوری با ۳۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهند شد.

کد خبر 5437045

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش قزوین بازگشایی مدارس ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث شیوع کرونا گرگان اردبیل سفر استانی عکس استانها مشهد لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا ۳۰ درصد ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در یک نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شبکه‌ای از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان سمپاد در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد مدنظر است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند؛ شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد. دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد از رشد کیفی و کمی خوبی برخوردار است که پس از وقفه ده ساله قرار است برگزار شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر دانش‌آموزان خوش‌فکر مدارس شرکت می‌کنند، اظهار کرد: دانش‌آموزان توانمندی‌ها و دستاورد‌های پژوهشی خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند و ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند.

یاوری با اشاره به اهداف نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد، ادامه داد: دانش‌آموزان با گفت‌وگو با افراد متخصص کاربرد دستاورد‌های پژوهشی خود را بهتر درک می‌کنند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند، شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها