Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پیکان می‌گوید که او رسم جوانمردی را رعایت کرده و به همین دلیل پس از مصدومیت بازیکن فجر سپاسی توپ را بیرون زده است. - اخبار ورزشی -

پیمان رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار پیکان مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: درباره مسائل فنی بازی نمی‌شود صحبت کرد، چون وضعیت چمن حافظیه واقعاً افتضاح است و نمی‌توان روی این زمین فوتبال بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجر سپاسی که فوتبال خوبی هم بازی می‌کند، بیشتر از همه در این زمین متضرر می‌شود.

وی ادامه داد: بازی بیشتر روی هوا بود و دو تیم به دنبال رسیدن به موقعیت گل بودند. خوشبختانه ما هم به موقع به گل رسیدیم، اما در اواخر بازی بود که یک گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد.

مهاجم پیکان که در دقیقه 88 و به دلیل مصدومیت بازیکن فجر سپاسی موقعیت تک به تک خود را به بیرون زد در این خصوص گفت: فکر می‌کنم مصدومیت بازیکن فجر سپاسی به خاطر شرایط زمین بود و در کورسی که با هم داشتیم، او مصدوم شد. در آن صحنه فقط یک احساس بود که باید توپ را بیرون بزنم و رسم جوانمردی بود. پس از آن دیدم که همه استقبال کردند و مربیان و مدیران خودمان و حتی باشگاه فجر سپاسی تشویق کردند.

رنجبری در خصوص اینکه در فیلم منتشر شده از حرکت جوانمردانه شنیده می‌شود که هم تیمی‌هایش درخواست می‌کنند به سمت دروازه برود اما توپ را به بیرون می‌زند، اظهار داشت: از روی نیمکت تشخیص مصدومیت بازیکن فجر سپاسی سخت بود و شاید کسی متوجه نشد، اما من شنیدم که او داد کوچکی زد و من چون صدای او را شنیدم که مصدوم شده، توپ را بیرون زدم.

وی درباره اینکه آیا او پس از این اتفاق مورد تقدیر قرار گرفت یا با توجه به از دست رفتن پیروزی پیکان گلایه‌ای از او شده است، خاطرنشان کرد: نیازی به این چیزها و تقدیر نیست و هر کسی جای من بود آن کار را انجام می‌داد. در مورد اینکه پیروزی را هم از دست دادیم، کسی از تیم ما ناراحت نبود و اتفاقاً همه اعضای تیم و مربیان از این حرکت استقبال کردند.

حرکت جوانمردانه بازیکن پیکان + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فجر سپاسی پیکان تهران فجر سپاسی پیکان تهران توپ را بیرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فجر سپاسی و گل گهرسیرجان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز فجر سپاسی و گل گهرسیرجان

جام حذفی ایران (فجر سپاسی - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۸:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748079

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)