Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اینکه قرار است چارت مناسبی برای مدیریت بهره‌برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی تهیه شود، گفت: در این راستا شورای راهبردی برای سیاست‌گذاری‌ها تشکیل خواهد شد تا فعالیت‌ها و اقدامات مرکز همایش‌های بین‌المللی در این شورا مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز _ چهارشنبه یازدهم اسفندماه_ در حاشیه جلسه بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی اصفهان، اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر نشستی با محوریت شهردار اصفهان، معاونان مالی و برنامه‌ریزی شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص مسائل اجرایی و تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان و چگونگی تحویل پروژه‌های انجام‌شده، همچنین مدیریت نگه‌داری و بهره‌برداری از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان بحث و تبادل‌نظر شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد آزادسازی اراضی باقی‌مانده ورودی VIPمرکز همایش‌های بین‌المللی از طرف رینگ چهارم حفاظتی شهر تا سه ماه آینده از سوی شهرداری منطقه شش انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه بر لزوم پرداخت سریع‌تر مطالبات پیمانکاران ابر پروژه مرکز همایش‌های بین المللی از سوی مدیریت منطقه شش تاکید شد، همچنین معاونت عمران شهرداری موظف به برنامه‌ریزی لازم در اسرع زمان برای بهره‌برداری بخشی اعظمی از سالن و محوطه‌های مرکز همایش‌ها شد که قابلیت بهره‌برداری دارد.

مظفر با بیان اینکه قرار است چارت مناسبی برای مدیریت بهره‌برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی تهیه شود، ادامه داد: در این راستا باید شورای راهبردی برای سیاست‌گذاری‌ها تشکیل و فعالیت‌ها و اقدامات مرکز همایش‌ها در این شورا مطرح شود.

وی همچنین در خصوص سرمایه‌گذاری در مرکز همایش‌ها خاصه احداث هتل و بخش تجاری، گفت: در این راستا مقرر شد معاونت مالی و اقتصادی شهرداری همراه با مدیرکل حقوقی نسبت به تعیین تکلیف قراردادها با سرمایه‌گذاران گذشته، هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

کد خبر 558995

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرکز همایش های بین المللی اصفهان معاون عمران شهری شهرداری اصفهان شهر کلانشهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان مركز همايش هاي بين المللي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز همایش های بین المللی مرکز همایش ها بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از «اسراییل زیو» ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق شاخه اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات در شهر رفح هیچ شاخصه و ویژگی راهبردی ندارد.

وی افزود: وزیر دارایی اسراییل یک کارشناس امور جنگی و یا قانون بین المللی یا هیچ چیز دیگری نیست. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به هیچ چیزی جز جایگاه شخصی خود فکر نمی کند.

زیو اضافه کرد: این شرایط بسیار بد است. این روش جنگ افروزی نیست.

وی بیان کرد: ما یک مشکل بسیاری بزرگ داریم که باید آن را درک کنیم؛ نه تنها اسراییل هیچ پشتوانه بین المللی ندارد بلکه به صورت واضح و آشکاری در معرض تهدید قرار دارد، همان طور که مصری ها توافقنامه صلح را روی میز گذاشته اند و ترسی از تهدید کردن تل آویو به وسیله آن ندارند.

زیو تصریح کرد: بعد از همه اینها چه اتفاقی می افتد؟ ما تنها گذرگاه بین المللی آنها را اشغال کرده ایم. در رفح مانند خان یونس اسراییلی ها از این منطقه خارج می شوند و امور را به دست حماس می سپارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش این رژیم به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیشتر عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6092823

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است