Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک آزادی گفت : پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اقدام به برگزاری اولین رویداد تقاضا محور رفع نیاز‌های فناورانه برای صنعت بخش استان کرمانشاه می‌کند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه این رویداد فرصتی برای شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه توسط شرکت‌ها فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی استان است در محور‌های صنایع فلزی، کانی‌های غیرفلزی، صنایع شیمایی، صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع سلولزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان این رویداد صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی، فناوران و محققین مراکز پژوهشی، واحد‌های فناور شرکت‌های دانش‌بنیان و اساتید دانشگاه هستند این رویداد در تاریخ ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این رویداد شرکت کنند و نیاز‌های فناورانه بخش صنعت را به عنوان رویداد روسیتک دنبال کنند.

آزادی می گوید: برگزاری این رویداد‌های می‌تواند نقش موثری در رفع نیاز‌های فناورانه صنایع استان داشته باشد و انگیزه‌ای باشد برای جوانان استان در راستای سهیم شدن در رفع مشکلات و برنامه‌های که صنایع استان دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری علم و فناوری فناوری اطلاعات رفع نیاز های فناورانه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان