Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:26:19 GMT

عوامل ۸۵ فقره سرقت در چهارباغ دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۵۲۳۱

عوامل ۸۵ فقره سرقت در چهارباغ دستگیر شدند

سرهنگ «کامران چراغی »  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و موتورسیکلت در سطح چهار باغ، بررسی همه جانبه در این زمینه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن است سارقان در یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی اقدام به انجام انواع سرقت از جمله، سرقت اماکن خالی از سکنه، زورگیری و سرقت موتورسیکلت با تهدید سلاح گرم می کرده و متواری می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چهارباغ اظهار داشت: بایک سری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان حرفه ای و تحت تعقیب استان مشاهده و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی در نهایت نامبرده و ۲ نفر از همدستانش  حین تردد با یک خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان چندین قلم لوازم منزل، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، تعدادی قیچی و انبر مخصوص سرقت و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرهنگ چراغی ادامه داد: درخصوص این پرونده ۶ مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و پس از دستگیری به همراه سارقان به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی چهارباغ از شهروندان درخواست کرد با رعایت موارد پیشگیری از سرقت در تامین امنیت شهر و ناکام گذاشتن سارقان پلیس را یاری کنند.

برچسب‌ها چهارباغ البرز سرقت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ البرز سرقت چهارباغ البرز سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان