Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:29:21 GMT

تغییر در مبلمان‌های شهری ۶۴ بوستان شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۵۳۹۶

تغییر در مبلمان‌های شهری ۶۴ بوستان شرق تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ تهران اظهارداشت: در راستای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ ، عملیات رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی در ۶۴ بوستان منطقه در حال اجراست و تا کنون، ١١ هزار متر از المان های محدوده مرمت و بهسازی شده است. 

وی افزود: با اجرای این طرح ، رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی اعم از سطل زباله، صندلی‌ها، وسایل بازی و نرده ها در بوستان جنگلی سرخه‌حصار، سیمرغ، خیام، پیروزی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. انجام شده و در مابقی بوستان ها در محدوده نواحی چهارگانه در برنامه کاری قرار دارد. 

به گفته شهردار منطقه۱۳ ، عملیات ساماندهی، واکاری و بازپیرایی فضاهای سبز رفیوژهای میانی خیابان ها ، معابر و میادین اصلی، بوستان های منطقه به منظور فراهم کردن زیبایی منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای کاشت گل های متنوع بهاری در حال اجراست.

شهردار منطقه ۱۳ تهران، بازپیرایی ۶٨ چشمه سرویس بهداشتی، تعمیر و سرویس ۶٠ مورد وسایل بدنسازی و بازی، تعویض ٣٣٠ متر مربع کف پوش زمین بازی از دیگر اقدامات انجام شده از آغاز طرح استقبال از بهار تا کنون برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مبلمان شهری شرق پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز

آیین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» صبح امروز -۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد، اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است.

وی ادامه داد: این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می‌شد و مضاف بر این موضوع این نقطه نا ایمن بود. این چند موضوع کار را به یک کار مهم و اثرگذار تبدیل کرد.

صداقتی با بیان اینکه تحکیم بستر بزرگراه ازادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد، ناایمنی که به دلیل تنگ بودن مسیر در گذشته بود را حل کرد. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم درخصوص جزییات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه‌ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک‌ترین پروژه هاست، اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، خاطرنشان کرد: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف شش ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این تقاطع تاثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سال‌ها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق تکمیل می‌شود

پوریافر هم درباره جزییات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، خاطرنشان کرد: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: اتمام دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق در این محدوده نیز در برنامه ما قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن