Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح آخرین وضعیت درمان آرزو حضرتی ، افزود که این فوتبالیست همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان ولیعصر قائمشهر بستری است و علائم حیاتی اش هم پایدار است.

 وی گفت  : علاوه بر پیگیری مراحل درمان در بیمارستان ، متخصص مغز و اعصاب نیز حضرتی را معاینه و پرونده اش را بررسی و اعلام کرده است که خوشبختانه دچار خونریزی مغزی نشده است ، اما به دلیل ضربه ای که به صورتش وارد شده ، در کما به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی افزود : حضرتی بر اثر تصادف دچار شکستگی بینی و آسیب دیدگی در فک و سر شده است و به کار رفته است و با توجه به این که در حالت کما به سر می برد ، عمل او رژانسی روی او صورت نخواهد گرفت ، اما به محض این که به هوش بیاید و شرایطش پایدار شود ، تیم پزشکی اقدام به انجام عمل جراحی خواهد کرد.

وی ادامه داد : در حال حاضر به صورت روزانه تیم پزشکی متشکل از متخصصان فک و صورت، بیهوشی، گوش، حلق  و بینی و عفونی این بیمار را ویزیت می کنند و در واقع این فوتبالیست جوان تحت نظر پزشکان متخصص قرار گرفته است.

والدین حضرتی نگران هزینه درمان نباشند

مدیر روابط عمومی بیمارستان ولیعصر قائمشهر همچنین از دستور استاندار مازندران برای درمان رایگان این فوتبالیست عضو تیم ملی بانوان خبر داد و گفت : امروز مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران و همچنین فرماندار قائمشهر از آرزو حضرتی عیادت کردند و در جریان آخرین وضعیت درمانش قرار گرفتند.

 وی با اظهار این که خانواده این عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشور نگران هزینه های درمان نباشند ، افزود : علاوه بر تاکید استاندار مازندران برای درمان رایگان این فوتبالیست ، تعدادی از افراد خیر هم در تماس با خانواده اش برای تامین هزینه درمان اعلام آمادگی کرده اند.

صادقی گفت : مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران هم که امروز به عیادت بیمار آمد ، اعلام کرد تا جایی که در توان بیمارستان و تامین اجتماعی باشد برای کاهش هزینه درمان این  فوتبالیست تخفیف قایل خواهند شد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان ولیعصر قائمشهر افزود : کادر درمان بیمارستان هم تمام توانشان را برای درمان و بهبودی حال حضرتی به کار گرفته اند و روزانه علاوه بر ویزیت تیم پزشکی ، متخصص بی هوشی هم به صورت مرتب وضعیتش را زیر نظر دارد.

آرزو حضرتی روز یکشنبه هفته جاری در روستای سنگتاب قائمشهر بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو به وی به کما رفت. راننده خودرو پس از تصادف متواری شد.

استاندار مازندران صبح امروز در تماسی تلفنی با پدر آرزو حضرتی در جریان آخرین وضعیت سلامتی ایشان قرار گرفت.

سیدمحمود حسینی پور همچنین در تماس هایی جداگانه با مسئولین درمان استان، دستوراتی برای رسیدگی فوری به وضعیت سلامت این فوتبالیست قائمشهری صادر و تاکید کرد که کلیه هزینه های این قهرمان ملی باید رایگان باشد.

برچسب‌ها استانداری مازندران سید محمود حسینی پور نوری مازندران تیم ملی فوتبال زنان قائم شهر فوتبال بانوان علت تصادف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران مازندران استانداری مازندران مازندران تیم ملی فوتبال زنان قائم شهر فوتبال بانوان علت تصادف آخرین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی