Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای روزنامه فرانسوی لو فیگارو، ناوالنی روز چهارشنبه در یک رشته توییت در صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی، نوشت: ما - روسیه - می‌خواهیم کشور صلح طلب باشیم. افسوس، که در این لحظه تعداد اندکی از مردم ما را صدا می‌کنند. اما دست کم تبدیل به ملتی از مردم ساکت وحشت زده نشویم ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

وی اضافه کرد: من نمی‌توانم، نمی‌خواهم و نخواهم خواست سکوت کنم و ببینم که چگونه مطالب کم ارزش شبه تاریخی درباره وقایع ۱۰۰ سال پیش بهانه‌ای برای روس‌ها برای کشتن اوکراینی‌ها و برای اوکراینی‌ها برای کشتن روس‌ها در حین دفاع از خود شده است.

ناوالنی ادامه داد: دهه سوم قرن بیست و یکم است و ما اخباری را در مورد سوختن مردم در تانک‌ها و خانه‌های بمباران شده مشاهده و تهدیدات واقعی برای شروع جنگ هسته‌ای را در تلویزیون‌های خود مشاهده می‌کنیم.

این چهره مخالف دولت روسیه تاکید کرد: من خودم اهل اتحاد جماهیر شوروی هستم و آنجا چشم به جهان گشودم و از آن دوران جمله اصلی "جنگ برای صلح" بود. من از همه می‌خواهم که به خیابان‌ها بیایند و برای صلح بجنگند.

وی اضافه کرد: پوتین روسیه نیست و اگر در حال حاضر چیزی در روسیه وجود دارد که می‌توانید به آن افتخار کنید، آن ۶ هزار و ۸۲۴ نفری هستند که بازداشت شدند؛ چراکه - بدون هیچ تماسی - با پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود "جنگ نه" به خیابان‌ها ریختند.

ناوالنی ادامه داد: ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم. هر کجا که هستید، در روسیه، بلاروس یا در آن سوی کره زمین، هر روز هفته و ساعت ۲ بعد از ظهر در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات به میدان اصلی شهر خود بروید.

وی افزود: اگر خارج از کشور هستید به سفارت روسیه بیایید. اگر می‌توانید تظاهراتی ترتیب دهید، این کار را در آخر هفته انجام دهید. بله، شاید تنها چند نفر در روز اول به خیابان بیایند و در دوم - حتی کمتر. اما ما باید با غلبه بر ترس، بیرون بیاییم و خواستار پایان جنگ باشیم.

ناوالنی اظهار داشت: هر چیزی بهایی دارد و حالا در بهار ۲۰۲۲ باید این قیمت را بپردازیم. کسی نیست که این کار را برای ما انجام دهد. بیایید مخالف جنگ نباشیم؛ بیایید علیه جنگ مبارزه کنیم.

برچسب‌ها اوکراین روسیه اتحاد جماهیر شوروی سفارت روسیه بلاروس پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین روسیه اتحاد جماهیر شوروی اوکراین روسیه اتحاد جماهیر شوروی سفارت روسیه بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم