Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:42:04 GMT

امام جمعه قم: رضایتمندی مردم ملاک موفقیت در کارهاست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۰۰۴

امام جمعه قم: رضایتمندی مردم ملاک موفقیت در کارهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با برگزار کنندگان موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در کاظمین با تشکر از برپایی سریع و آبرومند موکب در سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام، اظهار کرد: نباید گمان کنیم که همه کارها بدون برنامه ریزی قبلی درست می‌شود بلکه باید تلاش کنیم تا همه کارها روی حساب و برنامه ریزی قبلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از طرف دیگر نباید اسیر فرصت‌های از دست رفته باشیم، گفت: برخی مدیران اخلاقشان این طور است که اگر چیزی آماده نباشد می گویند این کار نمی شود ولی برپایی خوب و آبرومند موکب نشان داد که در این موقعیت ها هم می‌شود کار کرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه هیچ وقت در ابتدا، حین عمل و بعد از عمل مقایسه ای کار نکنید، افزود: کاری که برای خدا است عبادت است و در عبادت نباید ببینیم که دیگران چکار می‌کنند بلکه باید خودمان وظایف خود را در حد توان انجام دهیم و اگر هم به دیگران نگاه کردیم برای این باشد که کمبودهای دیگران را تکمیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در برپایی موکب باید حق صاحبخانه را همیشه رعایت کنید، افزود: امام کاظم علیه السلام مانند همه اهل بیت(ع) خادمان خود را دوست دارند بنابراین ما باید در مراسمی خادمان امام کاظم علیه‌السلام برگزار می‌کنند حضور یابیم و از همکاری‌های آن‌ها تشکر کنیم تا این اقدام ما سبب خوشحالی اهل بیت(ع) شود.

سعیدی با بیان اینکه نکته اصلی در این کار اخلاص است، گفت: کاری که با اخلاص باشد ارزشمند، کارساز، گره گشا و مورد توجه خدا و اهل بیت(ع) خواهد بود؛ مانند کاری که بی بی شطیطیه نیشابوری انجام داد و از روی اخلاص خمس مال خود را که یک کلاف نخ بود را برای امام کاظم علیه السلام فرستاد و به قدری مورد توجه قرار گرفت که امام کاظم علیه السلام برای دفن او به نیشابور آمدند.

وی با اشاره به اهمیت جلب رضایت مردم در برپایی موکب، اظهار کرد: نگاه اهل بیت(ع) به رضایت‌مندی مردم است و اینکه مردم شهادت دهند که کاری که انجام شده خوب بوده بسیار ارزشمند است همانطور که در روایت داریم اگر ۴۰ مؤمن شهادت دهند که فردی در دنیا نیکوکار بوده خداوند شهادت آن‌ها را قبول می کند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه قم موکب حرم مطهر بانوی کرامت آیت الله سعیدی رضایتمندی مردم امام کاظم علیه السلام اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود