Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:37:47 GMT

برپایی ۱۳۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۰۴۰

برپایی ۱۳۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برپایی ۱۳۰ مدرسه انقلاب به همت دانش‌آموزان این استان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: صد هزار نفر از دانش‌آموزان لرستانی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

حجت‌الله مؤمنی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه روی سخن بیانیه گام دوم انقلاب با جوانان است به تشکیل دبیرخانه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب از سوی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان لرستان اشاره کرد و گفت: با هدف تعمیق سرفصل‌ها و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، پویش نقش من در بیانیه گام دوم، در استان لرستان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برپایی ۱۳۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت دانش‌آموزان استان لرستان در طول سال‌ جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر صد هزار دانش‌آموز لرستانی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

مؤمنی با بیان اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی، تشکل‌های قابل اعتنا و قابلی هستند که علاوه بر فعالیت‌های علمی و فرهنگی در فعالیت‌های اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه نیز فعالیت دارند، ادامه داد: در پی شیوع ویروس کرونا بسیج دانش‌آموزی ما توانست با همکاری دانش‌آموزان سراسر استان، پنج میلیارد تومان کمک‌های مؤمنانه را جمع‌آوری کند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعالیت ۵۰۰ دانش‌آموز به‌عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، ادامه داد: از این تعداد ۱۴۰ دانش‌آموز لرستانی نیز به‌عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی لرستان در  کشور زیر نظر سازمان دانش‌آموزی فعالیت دارند.

وی یکی از ضروریات و الزامات دانش‌آموزان را مشاوره‌های تحصیلی و روانشناختی دانست و گفت: در این راستا، ۹ مرکز مشاوره و روانشناختی در سطح استان لرستان مشاوره‌های مربوطه را به‌صورت رایگان به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بسيج دانش آموزي مجلس دانش آموزی استان لرستان بیانیه گام دوم استان لرستان دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»