Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@06:30:39 GMT

کاهش 4 درصدی سرقت خودرو در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۲۷۵

به گزارش جام جم انلاین لرستان: سرهنگ عبدالرضا رخشانی بیان کرد: ضریب ایمنی برخی خودروهای تولید داخل پایین و مالکان این خودروها لازم است برای ردیابی سرقت‌های احتمالی، سامانه جی. پی. اس ( مکان‌یابی جهانی) را روی خودرو نصب کنند.
 
وی ادامه داد: رعایت اصول ایمنی، پارک خودرو در پارکینگ یا فضای مناسب، توجه به نصب دزدگیر و رها نکردن خودرو در مکان های مشخص برای ساعت های متوالی می تواند به کاهش سرقت خودرو کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرهنگ رخشانی عنوان کرد: تمام عوامل پرونده‌های کیف قاپی و سرقت موبایل طی ۱۱ ماهه نخست امسال در لرستان شناسایی و دستگیر شده اند و سامانه رهیاب ۲۴ برای ردگیری گوشی‌های گم یا سرقت شده اختصاص دارد، همچنین کد دستوری #۰۶#* می‌تواند به دارندگان تلفن‌های همراه در تشخیص اصالت گوشی کمک کند.
وی تصریح کرد: باتوجه به نزدیک شدن ایام پایان سال، افزایش خریدهای نوروزی و دید و بازدیدهای احتمالی، غفلت مردم زمینه ساز هر نوع سرقت می شود که تجهیز واحدهای مسکونی به سامانه های پیشگیرانه، بازدارنده و ضد سرقت موجب کاهش احتمال سرقت می شود.
 
وی افزود: هرگونه پیام حاوی لینک که از سرشماره‌های شخصی دریافت می‌شود، به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و کاملا با نیت کلاهبرداری و خالی کردن حساب بانکی اشخاص صورت می‌گیرد.
 
رییس پلیس آگاهی لرستان همچنین از بانک‌های استان درخواست کرد برای پذیرفتن جواهرات مردم و نگهداری آن‌ها در صندوق امانات بانک‌ها همکاری کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس لرستان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه