Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:19:17 GMT

مجمع خیرین در ۱۱ استان کشور تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۲۷۸

مجمع خیرین در ۱۱ استان کشور تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، نادر ریاحی ظهر چهارشنبه در اولین نشست و انتخابات مجمع خیرین کشور در خراسان جنوبی، اظهار داشت: علی رغم اینکه برخی در جایگاه اداری مشغول به خدمت هستند و بر اساس تکلیف عمل می‌کنند، اما خیریه‌ها افرادی دارند که ابلاغ و مسئولیت ندارند بلکه برای انجام وظایفی که الزامی به آن ندارند به میدان می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی نقش مشارکت‌های مردمی آن در نهاد وقف نهفته شده و افتخارات بزرگی در خود جای داده است، افزود: امروز خیرین با نگاه خیر و مسئولیت اجتماعی جهت خدمتی بی منت گام برداشته‌اند.

ریاحی با اشاره به اینکه طی دو دهه گذشته بحث تشکل‌های خیریه شروع به رشد کردن کرد و مدرسه سازی و مجمع خیرین سلامت قدیمی ترین خیریه کشوری است، گفت: بعد از تشکیل تشکل‌ها در بخش‌های مختلف، مشکلات آن‌ها بررسی و مقرر شد مجمع خیرین به عنوان یک اتاق فکر تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ایجاد هماهنگی، هم افزایی و تسهیل امور مربوطه از اهداف تشکیل این مجمع است، عنوان کرد: این مجمع در ۱۱ استان کشور از جمله خراسان جنوبی شعبه راه اندازی کرده است.

عضو مجمع خیرین کشور با اشاره به اینکه هماهنگی داخلی بین مجموعه و ارتباط با مجمع و توانایی‌هایی که در مرکز وجود دارد از اهم اهداف تشکیل مجمع در استان خراسان جنوبی است، بیان کرد: این مجمع برای هم فکری و هم افزایی ایجاد و در کارهای داخلی هیچ دخالتی ندارد.

ریاحی با بیان اینکه در مجمع هفت نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب می‌شوند، اظهار داشت: این مجمع همواره به عنوان یک مشاور بی مزد و مواجب در خدمت خیرین خواهد بود.

کد خبر 5437197

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند خیرین ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا مبعث گرگان شیوع کرونا اردبیل سفر استانی واکسن کرونا مشهد لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها سانحه تصادف خراسان جنوبی مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی

بارندگی‌های اخیر طغیان رودخانه فصلی چاهک موسویه در قائنات خراسان جنوبی را به دنبال داشته است.

کد خبر 750406

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی