Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:07:26 GMT

پیست دوچرخه سواری بانوان در دزفول افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۵۰۳

پیست دوچرخه سواری بانوان در دزفول افتتاح شد

به گزارش ایرنا شهردار دزفول در آیین افتتاح این پیست دوچرخه سواری با بیان اینکه فعالیت شهرداری در پارک بعثت به چهار دهه قبل بر می‌گردد، اظهارداشت: اکنون این پارک، متناسب با نیاز روز شهرستان بازنگری شده است.
سیدحسن عیسی زاده ورزش بانوان را یکی از دغدغه ها و مطالبات  موجود دانست و افزود: ملاحظات دینی و اجتماعی نیز در خصوص ورزش بانوان وجود دارد ولی باید زمینه را برای ورزش بانوان فراهم کنیم تا از تفریحات سالم بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ضرورت حفظ ایمنی و حریم بانوان تاکید کرد و ادامه داد: بانوان با توجه به شرایط سنی و نیازشان می‌توانند از این فضا استفاده کنند.
شهردار دزفول بیان کرد: این مکان پیش از این به صورت موردی استفاده می‌شد که اکنون تجهیز شده تا عموم بانوان به صورت مستمر و روزانه بتوانند از آن استفاده کنند.
وی با اظهار امیدواری برای توسعه شهرستان با راه اندازی این پارک افزود: انتظار می رود سایر نهادها نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا برای سایر اقشار و سنین نیز انجام وظیفه کنیم.

شهردار دزفول بیان کرد: پیست اختصاصی برای کودکان، سالمندان، توان یابان و جانبازان نداریم که سازمان فضای سبز و معاونت فرهنگی باید برنامه جدی و عملیاتی در این خصوص داشته باشند. 

وی از افرادی که برای افزایش نشاط جسمی و روحی بانوان تلاش کردند، قدردانی کرد.

 رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این آیین طی سخنانی به ارزش کار برای بانوان اشاره کرد و گفت: 
بانوان شهرمان دزفول مشتاق ورزش هستند و مسوولان باید شرایط اجرای ورزش ویژه آنها را فراهم کنند.

محمدحسن پرآور افزود: منع کردن تا زمانی که شرایط برای ورزش فراهم نشود راهکار نیست؛ ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می دهند که نیازمند ورزش، اشتغال،  شادابی و طراوت هستند.
وی با بیان اینکه همه مسوولان فرهنگی باید برای احیای این امر خداپسندانه و جامعه ساز کمک کنند، ادامه داد: پارک‌های زیادی در سطح شهر داریم که به دلیل اینکه بروزرسانی نمی‌شوند متروکه می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول بیان داشت: امسال امکان حضور گردشگران به دزفول و مناطق جنوبی فراهم است که  باید خود را آماده کنیم و با منظر شهری و خدمات مطلوب از میهمانان نوروزی استقبال کنیم.
به گزارش ایرنا پیست دوچرخه سواری بانوان با رویکرد فرهنگی، ورزشی و تفریحی به طول حدود یکهزار متر مسیر همه روزه از ساعت ۱۵ و در هوای گرم ساعت ۱۷  آماده خدمت رسانی است.

برچسب‌ها دزفول شهرداری دزفول خوزستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول شهرداری دزفول خوزستان دزفول شهرداری دزفول خوزستان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان