Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم آلمان با تعیین ضرب الاجل دروغین مدعی شد که زمان دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران فرا رسیده است.

به گزارش قدس آنلاین، اولاف شولتس در یک کنفرانس مطبوعاتی با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به مذاکرات وین، اعلام کرد: «طرف‌های مذاکره کننده مشتاقانه منتظر رسیدن به توافق با ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش تایمز اسرائیل، صدراعظم آلمان در این کنفرانس مطبوعاتی در اراضی اشغالی، با تعیین ضرب الاجل‌های دروغین برای توافق هسته‌ای ایران، گفت: «اکنون زمان تصمیم گیری است و توافق هسته‌ای ایران بیش از این نباید به تعویق بیفتد.»

نفتالی بنت نیز که از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای با ایران است، ادعا کرد: «توافقی که به ایران این اجازه را بدهد که سال‌های آینده سانتریفیوژهای زیادی نصب کند را نمی‌پذیریم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز پیشتر  مدعی شده بود که توافق هسته‌ای با ایران سبب می‌شود این کشور قادر باشد اورانیوم را تا سطح نظامی غنی سازی کند.

مسئولان رژیم صهیونیستی که از زمان آغاز مذاکرات درحال کارشکنی در گفت‌وگوها و مانع تراشی برای جلوگیری از دستیابی به یک توافق هستند و بارها از آمریکا خواسته‌اند حتی اگر توافق با ایران حاصل شد واشنگتن با آزادی عمل این توافق را تایید کند که در صورت لزوم بتواند به راحتی از این توافق خارج شود.

هشتمین دور مذاکرات وین برای لغو تحریم‌های ایران پس از تعطیلات سال نو میلادی در وین از سر گرفته شد و علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین، یکشنبه گذشته بعد از وقفه‌ای کوتاه برای ادامه مذاکرات به وین بازگشت.

لغو تمامی تحریم‌ها، راستی آزمایی و تضمین برای بازگشت سریع به غنی سازی از خواسته ها و خطوط قرمز ایران است که طرف آمریکایی تاکنون حاضر به پذیرش آنها نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صدراعظم آلمان اولاف شولتس توافق هسته ای با ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما همیشه آماده تحقق آتش‌بس برای آزادی اسرایمان بوده و هستیم. ما به هیئت مذاکره کننده اختیارات بسیار زیادی برای پیشرفت در معامله تبادل اسرا دادیم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: ما شروطی را که به معنای تسلیم شدن ما باشد، نمی‌پذیریم و به جنگ تا زمان تحقق اهدافمان ادامه می‌دهیم. تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حماس یک شکست فاجعه بار برای اسرائیل است.

نتانیاهو گفت: نمی‌توانیم خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ، عقب نشینی نیروهایمان از غزه و ماندن حماس در قدرت را بپذیریم.

پیش از این شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا به نقل از یک مقام ارشد حماس گزارش داد مذاکراتی که در قاهره از طریق میانجی‌گران مصری در حال انجام بود، روز شنبه بدون نتیجه پایان یافت و دور جدید آن روز یکشنبه برگزار می‌شود.

سی ان ان نیز به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست گزارش داد که هرگونه توافق احتمالی بر سر چارچوبی کاری به آتش‌بس موقت و آزادی اسیران صهیونیست‌ در غزه نزدیک خواهد شد و احتمالاً مذاکرات مداوم درباره جزئیات دقیق توافق دنبال خواهد شد.

این شبکه اشاره کرد: انتظار می‌رود که دستیابی به توافق نهایی بین ۲ طرف چندین روز دیگر طول بکشد و مذاکرات ادامه داشته باشد و و مذاکره‌کنندگان در جنبه‌های فنی توافق احتمالی پیشرفت کرده‌اند، اما ۲ منبع اسرائیلی گفتند که ممکن است تکمیل خود معامله یک هفته طول بکشد.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و صریح رژیم صهیونیستی از غزه و پایان کامل جنگ تأکید دارد.
مذاکرات قاهره به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مانع‌تراشی‌های نتانیاهو و مخالفتش با شروط حماس بی نتیجه مانده است.

دیگر خبرها

  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • مذاکرات با دشمن صهیونیستی به مراحل سرنوشت‌ساز رسیده است
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند