Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان که با حضور نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و موضوعات مختلفی از جمله فعالیت‌های هیئت کاراته استان و برنامه‌های سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اشرف امینی نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران امروز در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به حمایت‌های هیئت کاراته استان زنجان از ورزشکاران، اظهار کرد: امیدواریم این روند حمایتی در استان ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: در استان زنجان اگر از بانوان کاراته‌کار کسی تمایل به حضور در این اتاق فکر فدراسیون دارد رزومه خود را ارسال کند تا بعد از بررسی‌ها و در صورت داشتن صلاحیت‌های لازم به این اتاق فکر اضافه شود.

امینی با بیان اینکه هیئت‌های استانی کاراته برای دریافت اعتبارات با هیئت‌های ورزش روستایی و عشایری تعامل خوبی داشته باشد می‌تواند از اعتبارات این هیئت‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌هایی که هیئت ورزش روستایی دارد، رشته کاراته می‌تواند در روستاها مخاطب خود را پیدا کند و استقبال خوبی از این رشته در روستاها می‌شود.

وی با اشاره به قهرمانان کاراته در سراسر کشور و میزان برخورداری آن‌ها، ابراز کرد: قهرمانان کاراته بیشتر از قشر کم‌برخوردار جامعه هستند.

نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیئت‌های کاراته شهرستانی از ظرفیت سایر نهادها استفاده کنند، تصریح کرد: هیئت‌های کاراته شهرستان سراغ نهادهایی بروند که سالن‌های ورزشی دارند اما از آن‌ها کمتر استفاده می‌کنند.

محسن سهندی رئیس هیئت کاراته استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در زمان همه‌گیری ویروس کرونا ورزش استان زنجان فراز و فرودهایی داشت که رشته کاراته بی‌تأثیر از آن نبود، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا در زمانی که ستاد پیشگیری کرونا اعلام می‌کرد باشگاه‌ها تعطیل می‌شد و ما هم تابع این تصمیمات بودیم.

وی با بیان اینکه امسال سال خوبی برای هیئت کاراته استان زنجان بود، ابراز کرد: حمایت‌های خوبی در این سال از طرف اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه امسال استان زنجان میزبان مسابقات و اردوهای تیم ملی بود، تصریح کرد: 6 کاراته‌کار از استان زنجان به تیم ملی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه رشته ورزشی جوجیتسو هم به این رشته ملحق شده است، عنوان کرد: دو نفر هم از این رشته به تیم ملی راه یافتند.

سهندی با بیان اینکه امسال یک مدال آسیایی توسط کاراته‌کار زنجانی کسب شد، ادامه داد: امسال 20 دوره آموزشی عملی و تئوری به میزبانی زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یک نفر از کاراته‌کاران زنجانی در تیم ملی فیکس شده است، افزود: در حال حاضر استان زنجان 2 مربی ملی‌پوش دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران هیئت کاراته استان زنجان هیئت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۸ عضو هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ معرفی شدند تا در کنار گرتا گرویگ به عنوان رئیس این بخش به انتخاب بهترین‌ها بپردازند.

لیلی گلادستون بازیگر آمریکایی نامزد اسکار برای بازی در «قاتلان ماه کامل»، ایوا گرین بازیگر فرانسوی «سه تفنگدار»، عمر سای بازیگر فرانسوی سریال «لوپین»، ابرو سیلان فیلمنامه‌نویس ترکیه نویسنده برنده نخل طلای ۲۰۱۴ برای «خواب زمستانی»، نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» که سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیئت داوران جشنواره کن شد، از جمله اعضای این دوره جشنواره کن هستند.

خوان آنتونیو بایونا کارگردان اسپانیایی که جدیدترین فیلمش «جامعه برف» نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد، پیرفرانچسکو فاوینو بازیگر ایتالیایی فیلم «ماریا» و کورئیدا هیروکازو کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ برای «دزدان فروشگاه» دیگر اعضای گروه داوران پر و پیمان این دوره را تشکیل داده‌اند.

فیلم‌هایی که این دوره در بخش رقابتی حضور دارند عبارتند از: «همه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» پایال کاپادیا، «آنورا» شان بیکر، «کارآموز» علی عباسی، «پرنده» آندریا آرنولد، «گرفتار جزر و مد» جیا ژانگ-که، «امیلیا پرز» ژاک اودیارد، «دختری با سوزن» مگنوس فون هورن، «گرند تور» میگل گومز، «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس، «قلب‌های تپنده» ژیل للوش، «لیمونوف: تصنیف» کریل سربرنیکوف، «مارچلو میو» کریستوف اونوره، «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا، «متل دستینو» کریم عینوز، «اوه، کانادا» پل شریدر، «پارتنوپ» پائولو سورنتینو، «کفن ها» دیوید کراننبرگ، «ماده» کورالی فارگیت، «الماس وحشی» آگاته رایدینگر، «گرانبهاترین محموله ها» میشل آزاناویسیوس، «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «سه مایل تا پایاین دنیا» ساخته امانوئل پاریو.

برنده نخل طلا در مراسم اختتامیه جشنواره در ۲۵ ماه می (۵ خرداد) معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود