Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالاست، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم پروژهٔ جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی امروز در جلسه در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه هیئت کاراته استان زنجان در حوزه آموزش عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: باتوجه‌به کارهای ریشه‌ای که در هیئت کاراته انجام شده است در سال‌های آینده خبر خوشی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و داروی در هیئت کاراته استان زنجان، ابراز کرد: توسعه داوری و علمی شدن کارها لازمه توسعه هر رشته ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی مسابقات کاراته در شرایط بسیار سخت کرونایی در زنجان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و وضعیت کاراته استان، تصریح کرد: هیئت کاراته توانسته در این مهم موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه باید به شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود و تمامی امکانات در مرکز استان تجمیع نشود، عنوان کرد: هیئت‌های شهرستانی برای دریافت اعتبارات از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدام کنند.

خلیلی با بیان اینکه شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنند، ادامه داد: شهرستان‌ها به سمت باشگاه‌های خصوصی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حرکت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالاست، عنوان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم پروژهٔ جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان کاراته استان هیئت کاراته استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت