Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:36:45 GMT

چرا در بهار و تابستان باید ویلای جنگلی اجاره کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۷۸۷۹

چرا در بهار و تابستان باید ویلای جنگلی اجاره کنیم؟

آفتاب‌‌نیوز :

آب و هوای جنگل در فصول بهار و تابستان بسیار خنک است و از گرمای تابستان در آن‌ها خبری نیست. ویلا‌هایی برای اقامت وجود دارند که در دل جنگل ساخته شده‌اند. درختان جنگل و سرسبزی فضا زیبایی ویلا را افزایش داده و هوا را معتدل خواهد کرد.

اجاره ویلای جنگلی یک پیشنهاد برای سفر‌های فصل بهار و تابستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلات نوروز با آغاز فصل بهار شروع می‌شود از این تعطیلات استفاده کرده و برای یک سفر جمعی برنامه‌ریزی داشته باشید. رزرو آنلاین اقامتگاه را از سایت جاباما انجام دهید. این سامانه مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه بوده و تمامی نیاز‌های شما را پیش‌بینی کرده است.

از آب و هوای مطبوع لذت ببرید

ویلا‌های جنگلی نوعی اقامتگاه است که در دل جنگل و طبیعت ساخته می‌شوند. مزیت این اقامتگاه‌ها استفاده از هوای مطبوع است. هوای جنگل به خاطر وجود درختان تمیز است و شما اکسیژن خالصی را تنفس خواهید کرد.

تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای گردشگران خواهد بود. فصل بهار و تابستان اقامت در ویلا‌های جنگلی یا کلبه چوبی وقت مناسبی است. این فصول سال به دلیل وجود گرمای هوا بودن در منطقه‌ای که هوای خنک داشته باشد بسیار دلچسب است.

میزان آلودگی در این قسمت‌ها به دلیل رفت و آمد کم ماشین بسیار ناچیز بوده و خود به تمیزی هوا کمک می‌کند. برای استنشاق هوای تازه و بدون سرب اقامت در این ویلا‌ها مزیت خواهد بود. رطوبت هوا در جنگل‌های شمال بسیار کمتر است. این رطوبت در مقایسه با ساحل دریا بسیار ناچیز خواهد بود.

نبود رطوبت در جنگل باعث شده مسافران و گردشگران زیادی تمایل به استفاده از این ویلا‌ها داشته باشند. جنگل سیسنگان یکی از همین مناطق است که شما می‌توانید ویلا‌های جنگلی زیبایی را در آنجا اجاره کنید. برای رزرو این ویلا‌ها به جاباما مراجعه کنید و بهترین اقامتگاه‌ها را برای روز‌های سفر خود انتخاب کنید.

جنگل نور، لاجیم، آمازون ایران، اومال، تیله کلار، الیمستان و... تعدادی از جنگل‌های ایران است که در استان‌های شمالی قرار دارند. این جنگل‌ها تماما سرسبز بوده و تجربه اقامت در آن‌ها دلنشین خواهد بود.

هیاهوی شهر را فراموش کنید

از مشکلات زندگی شهری می‌توان به شلوغی و هیاهوی آن اشاره کرد. صدای بوق ماشین، ترافیک، استرس روزانه، زندگی ماشینی، امواج مغناطیسی و... هیاهوی زندگی شهری را تشکیل داده است. زندگی صنعتی امروزه نیاز به تنوع و استراحت در فضا‌های خارج شهر را طلب می‌کند.

یکی از این فضا‌های بدون سر و صدا، جنگل است. جنگل‌ها فقط صدای طبیعت را داشته و شما صدای پرندگان را بیشتر خواهید شنید. رفت و آمد به این اماکن کم بوده و خود باعث سکوتی مضاعف خواهد شد. اگر شما نیز مانند من از شلوغی شهر محل سکونت خود خسته شده‌اید سریعا یک برنامه سفر آماده کنید. تعطیلات نوروز وقت خوبی برای تمدد اعصاب و فرار از این مشکلات زندگی شهری است.

وقت را هدر ندهید و برای نوروز یک اقامتگاه ویلایی در دل طبیعت رزرو کنید. ویلای جنگلی، شما را از تمامی دغدغه‌های زندگی صنعتی رها کرده و باعث آرامش می‌شود. خلوت و سکوت جنگل را انتخاب کنید و با مراجعه به سایت جاباما ویلای جنگلی خود را جست و جو کنید.

اجاره ویلا جنگلی در نوشهر بدون شک یکی از گزینه‌های پرطرفدار بوده و گردشگران زیادی تمایل به اقامت در این شهر زیبای مازندران دارند. رامسر به عنوان عروس دریای خزر میان مسافران همیشه جزء گزینه‌های ابتدایی است.

رودبار، ماسال، فومن، رامسر، سوادکوه، چابکسر، چالوس، اسالم، کلاردشت، شیرگاه، ساری، متل قو، مرزیکلا، بندرانزلی، تالش، تنکابن و... شهر‌هایی هستند که شما می‌توانید در آن‌ها ویلای جنگلی یا کلبه جنگلی رزرو کنید. تمامی این شهر‌ها در سامانه جاباما گنجانده شده است و برای ارائه خدمات آماده هستند.

مزیت اجاره آنلاین کلبه چوبی این است که شما موقعیت دقیق کلبه را در توضیحات می‌توانید بخوانید و بخش نظرات هم در انتخاب دقیق کلبه به شما کمک زیادی می‌کند.

قیمت مناسب ویلای جنگلی دلیل انتخاب است

قصد یک سفر خانوادگی یا دوستانه را دارید. بدون شک جمعیت شما باید زیاد باشد، چون قرار است یک سفر دسته‌جمعی را تجربه کنید. کودکان نیز در این سفر همراه شما خواهند بود و حتما باید آن‌ها بیشتر تفریح داشته باشند. یک ویلای جنگلی در طبیعت به کودکان اجاره خواهد داد بدون هیچ نگرانی به بازی و تفریح مشغول شوند. فاصله زیاد شما با دیگر ویلا‌ها به نفع کودکان است. صدای بازی کودکان دیگران را اذیت نخواهد کرد.

یک سفر دسته‌جمعی در تعطیلات نوروز یا کلا فصل بهار و تابستان بخش مهمی از زندگی باید باشد. یکی از مهم‌ترین مزایا برای رزرو ویلا‌های جنگلی قیمت مناسب آن است. پیش از رزرو از جاباما ظرفیت ویلا را در نظر گرفته و به ظرفیت مهمان توجه ویژه داشته باشید. بدون شک در سفر هزینه‌ها میان همه تقسیم خواهد شد و هر فرد یا خانواده سهم خود را پرداخت خواهد کرد. بحث هزینه اکثر مواقع مهم بوده و باید پیش از سفر برای آن برنامه داشته باشید.

امکانات این ویلا‌های کامل است و دیگر نیاز نخواهید داشت وسیله اضافه‌ای را همراه خود داشته باشید. سرویس خواب در تمامی ویلا‌های جنگلی بر اساس ظرفیت تهیه شده و ظرفیت اضافه می‌تواند از رخت‌خواب سنتی استفاده کند.

منظره ویلای جنگلی از یاد نخواهد رفت

فصل بهار درختان با شکوفه‌های خود مژده زنده شدن مجدد خاک و زمین را برای ساکنین زمین خواهند داشت. درختان در فصل تابستان کاملا سبز شده و زیبایی جنگل‌ها را کامل می‌کنند. استفاده از این دو فصل سال برای سفر وقت خوبی است. شما منظره‌های زیبایی را به چشم خواهید دید و از جنگل آرامش خواهید گرفت.

چشم‌انداز درختان سر به فلک کشیده در کنار صدای آواز پرندگان لذتی وصف نشدنی دارد. بیدار شدن با صدای پرندگان را فقط با اقامت در جنگل می‌توانید تجربه کنید. ویلای جنگلی این لذت را صد برابر کرده و شما هدیه‌ای ارزشمند از طبیعت خواهید داشت. روی این هدیه نمی‌توانید قیمت بگذارید.

سفر همیشه مفید است. اگر این سفر به جنگل و طبیعت باشد فایده بیشتری دارد. زمان اقامت در طبیعت از آسیب به آن جلوگیری کنید. جنگل امانتی است که ما باید به نسل‌های بعدی تحویل دهیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تبلیغات اجاره ویلا ویلا های جنگلی بهار و تابستان تعطیلات نوروز داشته باشید ویلای جنگلی ویلا ها فصل بهار جنگل ها یک سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

سیستم کاری اونای امری به طور کامل با سیاست‌های بایرن مونیخ در تضاد است

طرفداری - اتلتیک | اونای امری که به تازگی قراردادش با استون ویلا را تا ۲۰۲۷ تمدید کرده، تا چند هفته پیش یکی از گزینه‌های بایرن مونیخ برای در دست گرفتن هدایت این تیم به شمار می‌رفت، با این حال علاقه باواریایی‌ها هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت و امری نیز قرارداد جدیدی با ویلا امضا کرد.

اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی امری علاقه چندانی به بایرن مونیخ نداشت

هرچند سران بایرن مونیخ تماس‌های اولیه را با اونای امری برقرار کرده بودند، اما سرمربی اسپانیایی علاقه‌ای به نشستن روی نیمکت آلیانتس آرنا نداشت و حتی در صورت جدی‌تر شدن روند مذاکرات نیز بعید بود که پیشنهاد بایرن مونیخ را بپذیرد. اما چه عواملی باعث دورشدن امری از بایرن مونیخ شدند؟

اونای امری نیز به مانند سایر مربیان اسپانیایی علاقه دارد که از قدرت تمام و کمال و اختیارات فراوان برخوردار باشد، همچنین تعداد مربیان و اعضای روی نیمکت نیز توسط خود او تعیین شوند. هر دو موضوع مطرح‌شده، در باشگاهی مانند بایرن مونیخ بی‌معنی است و سرمربی این تیم باید به طور کامل تسلیم خواسته‌ها و تصمیمات مدیران باشد. 

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

دیگر عاملی که امری را به سرمربی‌گری در بایرن مونیخ بی‌میل کرد، اظهارنظر بیش از حد مدیران این باشگاه در رسانه‌ها بود. از نظر امری، سران بایرن مونیخ از اینکه مسائل درون خانوادگی را با رسانه‌ها به اشتراک بگذارند و در ملا عام از سرمربی تیمشان انتقاد کنند، هیچ ترسی نداشته و در عوض به آن عادت هم دارند!

تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بهار متفاوت بازار اجاره؟
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ