Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد خادم سیدالشهدا گفت: امنیت با اشتغال رابطه مستقیم دارد اگر همه دست به دست هم دهیم و اشتغال ایجاد کنیم قطعاً امنیت بهتری برقرار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه در نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، با اشاره به حدیث "نعمتان مجهولتان الصحة والامان"، اظهار کرد: از فرماندهی انتظامی خوزستان که در طرح ارتقاء امنیت عمومی استان شب و روز در شهر و روستا و مرزها تلاش بسیار وافری در ارتباط با امنیت استان دارند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح دست به دست هم دادند تا امنیت ایجاد کنند، افزود: امنیت با اشتغال رابطه مستقیم دارد اگر همه دست به دست هم دهیم و اشتغال ایجاد کنیم قطعاً امنیت بهتری برقرار خواهد شد.   فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه از مسئولان و تولیدکنندگان خواست: باید دنبال اشتغال باشیم و قطعاًَ اگر ما اشتغال ایجاد کنیم خود به خود امنیت ایجاد خواهد شد.   وی با بیان اینکه اشتغال و امنیت در کنار هم هستند، تصریح کرد: امروز اگر نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و امکانات خود امنیت را در استان ایجاد می‌کند، مابقی هم باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند.   سردار سید الشهدا عنوان کرد: در ارتباط با امنیت استان بحمدلله سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی، اداره اطلاعات و شورای تامین استان همه دست به دست هم دادیم که ان‌شالله یک امنیت پایدار ایجاد کنیم.   انتهای پیام/      

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دست به دست هم ایجاد کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم