Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور معاون کمیساریای عالی سازمان ملل متحد و معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بهره برداری از یک واحد آموزشی ویژه دانش آموزان اتباع بیگانه در شهر اقبالیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور«اینا گلدکوا» معاون کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، ابوالحسن کبیری معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین، بهمن عشایری مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و جوانبخت مدیرکل نوسازی استان، دومین مدرسه اتباع بیگانه در شهر اقبالیه از محل اعتبارات کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این مدرسه با دو هزار مترمربع مساحت دارای 12 کلاس درس است و برای ساخت آن 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

در این واحد آموزشی که دومین مدرسه ساخته شده توسط کمیساریای عالی سازمان ملل متحد است 700 دانش آموز دختر اتباع تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون ملل متحد مدرسه سازمان ملل متحد پناهندگان سازمان ملل دانش آموز افتتاح مدرسه اتباع نوسازی قزوین سازمان ملل متحد کمیساریای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان