Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی دادمان عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حوزه هنری ارتقای فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند توجه، تمرکز و بروز استعدادهای هنری است.

وی افزود: ایستادگی، رویارویی و مواجهه با تهاجم بی‌امان فرهنگی علیه جان و روح ملت ایران اسلامی به نمایش تکثر ایران فرهنگی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادمان تصریح کرد: به‌علت تفاوت در ظرفیت‌ها و امکانات مادی موجود در ۲ طرف این نبرد شبانه‌روزی، دست‌یابی به موفقیت نیازمند توجه به استعدادها و ایده‌های غیرمتمرکز و پراکنده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی یادآور شد: ایران فرهنگی باید با زیبایی‌های فراوان در قالب هنر انقلاب اسلامی جلوه پیدا کند تا سیمرغ هنر انقلاب اسلامی در آسمان فرهنگی کشور و جهان به پرواز درآید.

دادمان با اشاره به پیشرفت‌های مطلوب چهارمحال و بختیاری و قدردانی از مسئولیت رییس سابق حوزه هنری استان، ابراز امیدواری کرد با تصدی‌گری رییس جدید جوان، پُرتلاش و انقلابی، نسل جدیدی از تحولات فرهنگ و هنر استان آغاز شود.

معاون راهبری امور استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی هم در این آیین، گفت: حوزه هنری استان در حوزه‌های موسیقی، شعر و سایر شاخص‌های هنری موفقیت‌های مطلوبی داشته است.

میثم مرادی با تاکید بر اینکه از تجربه‌ها و ظرفیت‌های ۱۰ ساله رییس سابق حوزه هنری بهره‌گیری شود، افزود: علاوه بر کم‌مهری‌ها به حوزه فرهنگ و هنر اما تصدی‌گری در این بخش به عزم راسخ و جسارت بالا نیاز دارد.

وی شعر و ادبیات را از دیگر ظرفیت‌های معنوی چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: حوزه داستان این استان در سال‌های اخیر  مطلوب شده که نشان‌دهنده ظرفیت استان در حوزه شعر و ادبیات این استان دارد.

معاون راهبری امور استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی یادآور شد: هنر انقلاب اسلامی باید امیدبخش و همراه با تبلیغ و ترویج موثر برای آینده دست‌یافتنی باشد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات حجت‌الله شیروانی رییس سابق حوزه هنری چهارمحال و بختیاری قدردانی و احسان قائدی به‌عنوان سرپرست حوزه هنری استان معرفی شد.

برچسب‌ها حوزه هنری انقلاب اسلامی مراسم معارفه چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه هنری انقلاب اسلامی مراسم معارفه چهارمحال وبختیاری حوزه هنری انقلاب اسلامی مراسم معارفه چهارمحال وبختیاری حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری هنر انقلاب اسلامی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  گفت: نشست ها‌ی تربیت وتعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست‌ها در حوزه‌های مقاومت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد:مربیان در نشست‌های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال، یک وظیفه عمومی است، خاطر نشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که؛ مربیان راهکار‌هایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

 تبیین تفکرات و اندیشه‌های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یاد آور شد:وحدت و یکپارچگی، راه نجات امت اسلام است.

وی با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و یژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول