Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سعید خطیب زاده چهارشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی افزود: فاز اول و دوم خروج ایرانیان از اوکراین تقریبا به پایان رسیده و اکنون در مرحله ای قرار داریم که تعدادی از ایرانیان در شهرهای این کشور مختلف به شکل پراکنده به خواست خود باقی مانده‌اند.

وی افزود: همه ایرانیان مقیم را تشویق کردیم اوکراین را ترک کنند و بیش از این در شهرهای مختلف این کشور باقی نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه از مرزهای مختلف رومانی، لهستان، مولداوی و مجارستان و بیشتر مرزها گزارش داریم، رفت و آمد آرام انجام می‌شود.

خطیب‌زاده ادامه داد: بحران اولیه درباره ایرانیان تقریباً تمام شده و اکنون در حال آماده سازی پروازی دیگر برای جمعه هستیم.

وی یادآور شد: تا اکنون فقط در لهستان نزدیک ۶۰۰ نفر از ایرانیان در ورشو و شهرهای مرزی پذیرایی و اسکان داده شده‌اند و همینطور در رومانی، آمار به شکل تصاعدی در حال افزایش است، البته  آمارهایی از ایرانیان مقیم اوکراین وجود دارد. همه را تشویق می کنیم به ما اطلاع دهند که در کدام شهرها هستند و یا اینکه حرکت کنند تا ما به فاز سوم خروج ایرانیان را طی چند روز مهیا کنیم.

نخستین هواپیمای حامل دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین از مبدا لهستان، روز سه شنبه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

این پرواز با پیگیری وزارت امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگشت هموطنان ایرانی مقیم اکراین به کشور انجام گرفته بود و تعداد ۱۰۰ دانشجو و هموطنان مقیم اوکراین از طریق لهستان به کشور بازگردانده شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: خطیب زاده اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود