Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:19:02 GMT

قلع و قمع ۱۵ دیوارکشی غیرمجاز در بابل

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۰۱۴۷

قلع و قمع ۱۵ دیوارکشی غیرمجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: با دستور دادستان ۱۵ دیوارکشی غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی منطقه بندپی شرقی بابل قلع و قمع شد.

مطابق قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در خارج از بافت و حریم شهر بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری ممنوع است و مرتکبین به مجازات مقرر در ماده ۳ و ۱۰ قانون حفظ کاربری محکوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته علی گل زاده ۱۳۶ مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مازندران ساخت و ساز غیرمجاز دادگستری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست گفت: ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان واقع در روستا‌های عاشق حصار و قازان داغی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع قلمع و قمع شد.

وی اضافه کرد: ۴۱ بنای غیرمجاز نیز متعلق به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین به مساحت ۷۸ هزار متر مربع واقع در منطقه میانچال تخریب و قلع و قمع شده است.

این مسئول ادامه داد: مستحدثات تخریب شده شامل دیوارکشی، پی کنی، فنس کشی و ساخت بنا بوده که با حضور رییس و کارشناسان امور اراضی شهرستان تاکستان، نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری اجرا شده است.

رحماندوست بر حفظ کاربری زراعی و باغی در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: سودجویان زمین همواره در همه ایام به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز کشاورزی هستند که نیرو‌های یگان حفاظت با هدف مقابله با این افراد به صورت شبانه روزی به گشت زنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعاتی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها