Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک و هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در آیین گلریزان زندان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، خانه صنعت، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف و نیز جمعی از مسئولان و خیرین توزیع شد.

خبرگزاری میزان - همزمان با مبعث حضرت رسول (ص) و نیز در آستانه ایام شعبانیه و سال نو با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، خانه صنعت، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف و نیز جمعی از مسئولان و خیرین مراسم گلریزان در زندان مرکزی استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم یک و هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان معسر توزیع شد.

پرویز توسلی‌زاده در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بر آنیم تا جایی که ممکن است از ورود افراد به زندان جلوگیری کنیم، عنوان کرد: وجود این تعداد زندانی زیبنده جامعه اسلامی نیست؛ بنابراین باید تا جایی که ممکن با استفاده از نهاد‌های ارفاقی و مجازات‌های جایگزین حبس در جرایم خشن و غیر عمد، از ورود افراد به زندان جلوگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری گفت بدون شک جای بسیاری از این افراد زندان نیست و بسیاری بر اثر یک اتفاق در زندان هستند. این افراد باید اکنون در کنار خانواده و فرزندان خود باشند؛ بنابراین باید همه کمک کنیم اینگونه افراد را هر چه سریعتر به آغوش خانواده‌های خویش برگردند.

توسلی زاده با اشاره به سیاست حبس زدایی قوه قضاییه تاکید کرد در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر توسعه برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری و نیز تأکیدات رییس قوه قضاییه، حبس زدایی و تلاش در جهت کاهش آمار جمعیت کیفری زندان‌ها از اولویت‌های کاری است و ضروری است با نظارت عالی و صدور قرار‌های بازداشت و بررسی پرونده‌های زندانیان در تحقق این سیاست تلاش شود و بدون شک این مهم با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

  انتهای پیام/ برچسب ها: بسته معیشتی گلریزان در زندان مرکزی استان کرمانشاه زندانیان معسر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته معیشتی زندانیان معسر استان کرمانشاه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی