Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا حقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح‌های فرهنگی ویژه دختران نوجوان و جوان در راستای تبیین ارزش‌های دینی در بین آنان خبر داد و اظهار کرد: با هدف توسعه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در بین نسل جوان و جذب دختران دانش آموز به سمت فرهنگ ایرانی، اسلامی، طرح رفیقانه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استقبال گسترده نوجوانان از این طرح اشاره کرد و گفت: در طرح رفیقانه دختران نوجوان در مناسبت‌های مختلف با حضور در اماکن مذهبی و مناطق گردشگری این مکان‌ها را برای کاربران فضای مجازی معرفی کرده و آثار ضبط شده در قالب کلیپ و فیلم‌های کوتاه را در شبکه‌های اجتماعی از جمله روبیکا، واتس آپ، شاد و ایتا بارگذاری کردند.

حقی به ارسال ۴۵ اثر به دبیرخانه چالش «حوالی ما» اشاره کرد و اذعان داشت: آثار صوتی و تصویری نوجوانان در قالب معرفی «بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی»، «تهیه فیلم از مساجد تاریخی از جمله مسجد اوچدوکان اردبیل»، «مزار شهدای گمنام»، «مقبره تاریخی شیخ کلخوران»، «مناطق تفریحی، گردشگری و توریستی اردبیل مانند سرعین، هیر، روستای کرگان، شورابیل، پل تاریخی هفت چشمه و پارک بانوان»، «بقعه شیخ حیدر مشگین شهر»، «امامزاده صالح (ع)» و «مصلی امام (ره) اردبیل» و … تهیه شده است.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: از بین آثار ارسالی از اردبیل، تعداد ۴ اثر در بین آثار کشوری به عنوان کاندیدای دریافت جایزه انتخاب شدند که پس از داوری مردمی، از آثار برتر تجلیل خواهد شد.

وی گفت: آثار طرح رفیقانه در پیام رسان‌های ایتا، تلگرام و شاد به آدرس rafiqaneh1ardabil@ و روبیکا به آدرس https://rubika.ir/Rafiqaneh_ardabil بارگذاری شده است که کاربران این شبکه‌های اجتماعی با بازدید و حمایت از آثار استان اردبیل نوجوانان فعال طرح رفیقانه را مورد تشویق قرار دهند.

کد خبر 5436110

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل فعالیت های فرهنگی جمعیت بانوان فرهیخته روبیکا واتس آپ ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث شیوع کرونا سفر استانی اردبیل مشهد گردشگری واکسن کرونا سانحه تصادف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به کوشش‌ علاقمندان میراث نیاکان منطقه و پیگیری‌های سازمان مردم نهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی سخت سر شهرستان رامسر  و انجام مراحل اداری توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، اولین اثر ارزشمند فرهنگی، تاریخی و مذهبی جواهرده در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

"مسجد سکینه آباجی" واقع در ضلع جنوب غربی میدان تاریخی ییلاق جواهرده، در مرداد سال ۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی، ثبت نهایی شد و در آذر ماه، از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد. و تابلوی ثبتی آن نیز در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان