Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:28:12 GMT

حل مشکلات و جلب اعتماد مردم مهم ترین خواسته دولت است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۱۲۶۸

حل مشکلات و جلب اعتماد مردم مهم ترین خواسته دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مصطفی پور صبح پنج شنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شفت، اظهار کرد: حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی مهم‌ترین خواسته دولت جدید است.

وی با اشاره به حضور پر رنگ ملت ایران در صحنه‌های حساس برای انقلاب و نظام، گفت: امروز مسئولان باید با همه توان در راه خدمت رسانی به مردم گام بردارند و حضور میدانی در همه عرصه‌ها برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با ابراز تأسف از اینکه شهرستان شفت جز ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور است، تصریح کرد: استان گیلان و شهرستان شفت از ظرفیت‌های فراوان خدادادی برخوردار است که جا دارد مسؤولان تلاش‌های خود را در راستای محرومیت زدایی بیشتر کنند.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه پست‌های خدمتی نزد مسئولان به امانت گذاشته شده است، اضافه کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط پای این نظام و انقلاب ایستاده اند که جا دارد مسئولان تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات آنها به کار ببندند.

وی با بیان اینکه حضور و حماسه‌های مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس درس بزرگی برای همه مسئولان دارد، اضافه کرد: مشکلات مردم زمانی بیشتر شد مسئولین پای فرمایشات امام نشستند اما به خوبی عمل نکردند.

مصطفی پور با اشاره به اینکه مدیران شهرستان تمام تلاش خود را در راستای رفع محرومیت‌ها در این شهرستان داشته باشند، گفت: هیچ مدیری حق سیاسی کاری و مسائل حاشیه‌ای را ندارد بلکه باید در کنار مردم باشند تا مشکلاتشان برطرف شود.

مردم ناظران اصلی عملکرد مسئولان هستند

سرپرست فرمانداری شفت نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: مردم به عنوان سایبان واقعی نظام امکان نظارت کنترل عملکردهای ما را ندارند.

ابراهیم طاهری با بیان اینکه پست‌ها به رسم امانت به مسئولان سپرده می‌شود، اظهار کرد: باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری آن چیزی که بر عهده مسئولان گذاشته را محقق کرده و فرصت سوزی نکنند.

طاهری با تأکید بر اینکه باید همه توان خود را در راه خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم، گفت: پایه انقلاب اسلامی را مردم و رهبری تشکیل می‌دهند لذا در استمرار آن هم مردم دخالت دارند.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمت «ابراهیم چراغی» فرماندار شهرستان شفت «ابراهیم طاهری» به عنوان سرپرس جدید این فرمانداری انتخاب شد.

کد خبر 5437635

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حسین مصطفی پور مراسم تودیع و معارفه شفت خدمت به مردم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث شیوع کرونا سفر استانی اردبیل مشهد گردشگری خراسان رضوی سانحه تصادف واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان