Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری اولین فستیوال بین‌المللی طلا و جواهرسازی در تاریخ ۲۱ تا ۲۵ می ۲۰۲۲ برابر با ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۱ در بخارا ازبکستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اوحدی با اعلام این خبر درباره هدف برگزاری این رویداد، بیان کرد: بر اساس گزارش منطقه آسیا-اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی این رویداد توسط اتحادیه هنرمندان ازبکستان در بخش‌های مختلف نمایشگاه، مسابقه صنایع‌دستی، شو مد، رویدادهای فرهنگی‌آموزشی و کنفرانس علمی-عملی به‌منظور چشم‌اندازی برای توسعه طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می‌شود.

او با اشاره به دوازده موضوع مسابقه، افزود: بهترین ارگان طلاسازی، بهترین ارگان جواهر سازی، بهترین طلاساز، بهترین جواهر ساز، بهترین استاد طلاسازی، بهترین استاد جواهر سازی، وارث سلسله / خاندان باستانی در طلاسازی، وارث سلسله / خاندان باستانی در جواهرسازی، طلاساز احیاگر روش‌ها و سنن باستانی، جواهرساز احیاگر روش‌ها و سنن باستانی، جوان‌ترین طلاساز ماهر و جوان‌ترین جواهرساز ماهر عناوین این رویداد هستند.

اوحدی با بیان اینکه منتخبان توسط هیئت داوران بین‌المللی انتخاب می‌شوند، گفت: هنرمندان و علاقه‌مندان مایل به شرکت در این رویداد، می‌توانند تقاضای خود را نهایتاً تا ۱۴ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در وب سایت این رویداد به آدرس http://www.zarfestival.uz ثبت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین متذکر شد که تمامی هزینه‌های هنرمندان منتخب از جمله پرواز، هتل، غذا و حمل و نقل محلی توسط برگزار کنندگان رویداد پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با برگزارکنندگان رویداد اتحادیه هنرمند ازبکستان از طریق ایمیل zargarfestival۲۰۲۱@gmail.com تماس بگیرید.

کد خبر 5437637

منبع: مهر

کلیدواژه: فستیوال فرهنگی و هنری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری میراث فرهنگی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور سفرهای نوروزی آلودگی هوا سازمان حج و زیارت شورای شهر تهران میراث فرهنگی علیرضا زاکانی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش گردشگری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • فرش دستباف هنر مادر است