Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ری بر لزوم معرفی پیمانکار ایمن سازی کانال ری-ورامین ظرف ۱۵ روز آینده توسط آب منطقه‌ای تهران تاکید کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند ایمن سازی کانال آب ری-ورامین درپی حادثه سقوط منجر به فوت کودک ۶ساله به کانال انتقال آب در پنجم اسفندماه گفت: دستگاه‌ها بر اساس مسؤولیتی که دارند باید در این حادثه پاسخگو باشند، هر شخص و دستگاهی که نسبت به ایمن سازی این مسیر و به خطر انداختن جان انسان‌ها کوتاهی کرده است باید پاسخگوی عملکرد خود باشد که با ورود مدعی العموم به این پرونده به زودی مقصرین اصلی و افرادی که ترک فعل داشته‌اند مشخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آب منطقه‌ای تهران برای ایمن سازی کانال آب ری - ورامین به عنوان متولی اصلی باید طرح فنی، اجرایی و تایید شده ارائه دهد که ظرف روزهای گذشته سه پیشنهاد به فرمانداری ارسال شد. تاکنون برای ایمن سازی این کانال جلسات متعدد و پیگیری‌های بسیاری انجام شده است. دی ماه گذشته در آخرین جلسه‌ای که در رابطه با پیگیری این موضوع با حضور مسؤولان مربوطه در فرمانداری ری تشکیل شد، مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای تهران طرح پیشنهادی خود را ارائه دهد.

توکلی ادامه داد: فرمانداری ری همواره آمادگی خود جهت تأمین اعتبار بخشی از اجرای طرح در محدوده عباس آباد و خاورشهر را بدلیل اینکه وزارت نیرو در بیش از چند دهه اعتبار لازم را تامین نکرده اعلام کرده است اما متأسفانه آب منطقه‌ای طرح مصوب اجرایی را ارائه نکرده است. این در شرایطی است که کلیه اقدامات باید با طرح فنی تایید شده توسط آب منطقه‌ای تهران انجام شود و فرمانداری ری صرفاً جهت تأمین بخشی از هزینه مالی اجرای طرح می تواند مشارکت داشته باشد.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه در انتظار ارائه طرح نهایی ایمن سازی کانال آب ری - ورامین از طرف شرکت آب منطقه‌ای تهران هستیم افزود: در مرحله اول، اولویت ایمن سازی با نقاط حادثه خیز کانال است و بر همین اساس شرکت آب منطقه‌ای تهران باید ظرف ۱۵ روز آینده نسبت به انتخاب پیمانکار جهت آغاز عملیات ایمن سازی نقاط حادثه خیز مسیر کانال اقدام و شهرداری تهران نیز باید نسبت به آماده سازی مقدمات اجرای طرح و مشارکت در تأمین مالی پروژه اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران فرمانداری ری کانال اب ری ورامین آب منطقه ای تهران ایمن سازی کانال کانال آب ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند. 

او افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد