Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اجرایی و مهندسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) از درخت کاری ۱۵۰ هکتار از زمین های اطراف لشکر ۱۰ سیدالشهدا البرز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ قادری با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری اظهار داشت: آئین و مراسم روز درختکاری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز عصر روز یکشنبه با حضور مسئولان و مدیران استانی و سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مجموعه لشکر عملیاتی 10 سیدالشهداء  ساعت 14 الی 16 بعدازظهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم پایان و تکمیل درختکاری 150 هکتار از اراضی اطراف پادگان لشکر 10 سیدالشهدا با همکاری شهرداری کرج و مهندسی سپاه استان البرز اعلام می‌شود.

استاندار مازندران: نهضت درختکاری در حاشیه‌ جاده‌های استان مازندران آغاز شده استاستاندار مازندران: ساماندهی حریم جاده‌های مازندران آغاز شد/ ابلاغ نهضت درختکاری به فرمانداران18 اسفند؛ آیین گرامیداشت هفته درختکاری در آکادمی ملی المپیک

معاون اجرایی و مهندسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه  4100 متر خطوط انتقال آب 15 ماه است که در این مجموعه در حال انجام است، بیان کرد:  18 هزار مترمربع آبیاری قطره ای، 1500 مترمربع آبیاری زیر سطحی و یک مخزن 20 مترمکعبی  برای این مجموعه مثمر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این مجموعه 40هزار درخت مثمر کاشته شده است، تصریح کرد: درختان کاشته شده در این مجموعه از  نوع میوه خرمالو، زرد آلو، کاشته  شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان میقات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،این کاروان از استان‌های تهران و البرز  باهدف شرکت در مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا و سردار شهید حاج حسین اسکندرلو و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شد .
فردا مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا علیه السلام در محل یادمان شهدای فکه برگزار خواهد شد .

دیگر خبرها

  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • حرکت کاروان میقات
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین