Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:25:56 GMT

سفر‌های نوروزی باید هوشمندانه مدیریت شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۱۵۳۹

سفر‌های نوروزی باید هوشمندانه مدیریت شود

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: هرگونه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در راستای هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی در این شهرستان منوط به شرایط کشور و تصمیمات ستاد ملی کرونا است که در صورت صدور دستورات لازم با رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی این ستاد در این شهرستان اعمال خواهد شد.

وی گفت: نظر نهایی را در این رابطه ستاد ملی کرونا اعلام خواهد کرد و چنانچه برنامه ریزی بر اساس سفر‌ها باشد با رعایت کامل دستورالعمل‌های این ستاد و به گونه‌ای هوشمندانه با تعامل با کرونا اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعتی گفت: هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر رنگ بندی کرونایی قرمز است که با این وضعیت نیازمند رعایت اصول و موازین بهداشتی با جدیت بیشتری از سوی مردم هستیم.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده و به دلیل آنکه یکی از قطب‌های گردشگری شمالغرب کشور محسوب شده و همه ساله بویژه در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان پذیرای تعداد زیادی از مسافران اقصی نقاط کشور است به نگین گردشگری آذربایجان مشهور است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفرهای نوروزی ستاد مقابله با کرونا فرمانداری مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری