Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعرباف تبریزی با اشاره به استفاده از معتادان ترک کرده در کارهای عمرانی شهرداری عنوان کرد: در برخی پروژه های عمرانی می توان نیروی کار کارگر و بنایی که در اردوگاه حضور دارند و ترک کرده اند را به کارگیری کرد تا فرآیند اشتغال سریعتر شکل گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شعرباف شهردارکرمان در حاشیه بازدید از اردوگاه کرامت سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: امروز برای تقدیر از اقدام بسیار خوب و رو به جلوی سپاه برای ایجاد اردوگاهی که غیر از حوزه جمع آوری تلاش برای اشتغال و درآمدزایی معتادین نیز دارد در این اردوگاه حضور یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: اگر تا کنون به زمینه سازی اشتغال معتادین بعد از جمع آوری و ترک اعتیاد آنها توجه می شد امروز شاهد بسیاری از آسیب های اجتماعی نبودیم.
 
شهردار کرمان ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از مجموعه سپاه و خیریه هایی که در زمینه ساماندهی معتادین فعالیت دارند توضیح داد: حمایتهای ما در شهرداری در موضوعاتی مثل فضاسازی محیط اردوگاه است زیرا معتادانی که در این فضا حضور دارند هرچقدر فضای مطبوع تر و مناسب تر و آرامش بخش تری را داشته باشند به درمانشان کمک می کند.
 
شعرباف ادامه داد: بخشی از استطاعت ما در حلقه اشتغال است؛ در حوزه خدمات، شهرداری برخی استعدادها را دارد که می تواند در اختیار این مجموعه و مجموعه های مشابه قرار دهد مثال تفکیک زباله مطرح شد که در شهر کیوسک‌هایی را برای تفکیک داریم که با همکاری مشترک بین مجموعه شهرداری و اردوگاه می توانیم هم بخشی از مسائل را در حوزه مسائل شهری با کیفیت بهتری انجام دهیم هم اشتغال پایداری را در داخل مجموعه اردوگاه ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به استفاده از معتادان ترک کرده در کارهای عمرانی شهرداری عنوان کرد: در برخی پروژه های عمرانی می توان نیروی کار کارگر و بنایی که در اردوگاه حضور دارند و ترک کرده اند را به کارگیری کرد تا فرآیند اشتغال سریعتر شکل گیرد.
 
شهردار کرمان با بیان اینکه ضروری است خانواده های معتادان تحت مشاوره قرار گیرند تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد در قالب قراردادها و تفاهمنامها های مشترک زمین و املاکی را برای راه اندازی مراکز مشاوره به خانواده های معتادان ایجاد کند؛ تا اصلا به مرحله ای که یک معتاد تجاهر کند به اعتیاد نرسیم و در همان ابتدای امر برخی موضوعات در خانواده ها حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ترک کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری های به عمل آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش وپرورش در سنوات گذشته، برنامه ریزی های انجام شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه ریزی ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام شده و امیدواریم با برنامه ریزی های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه ای خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان